منطقه بی بی زهرا(س) گنجی مغفول مانده در دل کوهستان احیا می شود

  • شناسه خبر: 22634
منطقه بی بی زهرا(س) گنجی مغفول مانده در دل کوهستان احیا می شود

منطقه امام زاده بی بی زهرا(س) از فرزندان موسی بن جعفر(ع) در جوار شاهزاده عباس به کمک هیئت امنای جدید احیا می شود.

به گزارش”روراستی” مرقد مطهر فرزندان و نوادگان موسی بن جعفر(ع) در جای جای شهرستان رفسنجان مایه برکت در این شهرستان شده و  این امام زادگان واسطه ای برای گرفتن شفای مریضها و دوای درد درمندان از خداوند هستند.

در پی اقدامی عجیب که عده ای قصد انتقال این امام زاده شریفه را به یکی از نقاط شهرستان داشتند، سبب شد تلنگری به مردم زده شود و در پاسخ « نه» گفتن به این انتقال به خود آیند و یه فکر آبادانی این منطقه بیفتند.

اکنون با هیئت امنای جدید برای احیاء منطقه این بی بی بزرگوار آستین همت بالا زده شده و مردم برآنند تا آنگونه که در خور شأن آل رسول الله است، منطقه ای آباد ایجاد شود.

رودخانه ای که در منطقه جاری است به برکت همین امام زادگان است که سبب سرسبزی منطقه شده و همین امر می تواند در آبادانی و پذیرش گردشگران برای زیارت و سیاحت تأثیرگذار باشد.

امام زاده ای که گنجی مغفول مانده در دل کوهها بود و همین امر چشم  طمع برخی را به خود جلب کرده بود تا برای منافع خود افکار عجیب به ذهن خود راه دهند، اما درایت مردم منطقه و دوستداران خاندان آل الله نگذاشت کاری غیر عقلانی صورت گیرد.

امروز هیئت امنا بر آنند تا با تهیه آلاچیق هایی برای مسافران و ایجاد منطقه ای گردشگری همچون جوار برادر بزرگوار این بانو  به بار بیاورند.

در همایشی که به همین مناسبت در منطقه برگزار شد و عده زیادی از دوستداران آل الله حضور داشتند، تصمیم برآن شد که هیئت امنای جدید نسبت به نگهبانی و رسیدگی به منطقه کمر همت ببندند و نگذارند دست نامحرمان آسیبی به این منطقه بزند و مردم نیز اعلام آمادگی کردند.

صندوقی نیز برای جمع آوری کمک های مردمی برای احیاء این منطقه در ابتدای جاده سرچشمه جنب سقاخانه حضرت ابولفضل(ع) در نظر گرفته شده است تا علاقمندان به این کار خیر نذورات خود را در آن ریخته و در کمک به آبادانی این منطقه همکاری کنند.

۱۳۱۵۱۲۱۳۴۳۶۷۲۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، منطقه، احیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :