حضور وزیر آموزش و پرورش در رفسنجان

  • شناسه خبر: 22671
حضور وزیر آموزش و پرورش در رفسنجان

در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان، وزیر آموزش و پرورش میهمان فرهیختگان رفسنجان خواهد بود.

به گزارش”روراستی” کاروان تدبیر و امید فردا وارد استان کرمان می شود و مردم استان در مصلای کرمان از رئیس جمهور استقبال کرده و در سخنرانی مقام عالی دولت جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد.

در جریان این سفر نمایندگان رئیس جمهور در شهرستان های استان میهمان مردمان دیار کریمان هستند که در همین رابطه آقای فانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهور میهمان رفسنجانی ها است.

وزیر آموزش و پرورش فردا بعد از ظهر در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) در جلسه شورای اداری شرکت می کند و برنامه بعدی این سفر حضور در جمع فرهنگیان در سالن شهدای دانش آموز آموزش و پرورش رفسنجان است.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سفر، کاروان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مازیار

    سلام آقای وزیر آموزش و پرورش رفسنجان خدمتی بس عظیم به شهروندان افغانی مینماید. ۹۰ درصد دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی درس میخوانند. ۱۰۰ درصد شهروندان افغانی در مدارس دولتی شهر که نزدیکترین فاصله به منازلشان نیز میباشد کسب فیض مینمایند در کمال آرامش اتوبوس و تاکسی و پیاده روها در سیطره این عزیزان است. فرزندان ما علاوه بر شهریه زیاد مدارس غیر انتفاعی هزینه سرویس ایاب و ذهاب را نیز دارند. جناب وزیر خواهشمند است برای شهروندان افغانی شهرمان رفسنجان تلاش بیشتری کنید که در رفاه بیشتری باشند.

    جناب خان

    احسنت احسنت درود درود