قاریان رفسنجان حرف اول استان را می زنند

  • شناسه خبر: 22702
قاریان رفسنجان حرف اول استان را می زنند

حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن گفت: با ظرفیت قرآنی که در رفسنجان وجود دارد، این شهرستان حرف اول را در استان کرمان می زند.

حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن گفت: با ظرفیت قرآنی که در رفسنجان وجود دارد، این شهرستان حرف اول را در استان کرمان می زند.

حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن در حاشیه مراسم تجلیل از قاریان و عوامل اجرای جمع خوانی قرآن در رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “روراستی” افزود: دومین بار است که به رفسنجان می آیم که در سفر اول محفل بسیار باشکوهی بود و احساس کردم مردم و جوانان این شهر به قرآن و محافل قرآنی علاقه زیادی دارند.

وی ادامه داد: رفسنجان جزو شهرهایی است که در استان کرمان در امور قرآنی موفق است و با ظرفیتی که دارد حرف اول استان را می زند.

این قاری بین المللی تصریح کرد: رتبه های قاریان رفسنجان در سطح کشور خوب است و می طلبد مسئولان حمایت بیشتری کنند تا انگیزه در نوجوانان و جوانان بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه اتحاد بین قاریان به ویژه نوجوانان و جوانان باید وجود داشته باشد، افزود: تشکیل حلقه ها و گردهمایی در زمینه فنی کمک بزرگی به قاریان می کند.

شاکرنژاد تأکید کرد: انس با قرآن باید بیش از پیش در مردم ایجاد شود و فرهنگ قرآنی ترویج پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تلخ منا و جان باختن پنج قاری برجسته اظهار داشت: این حادثه سبب شد آسیب بزرگی به جامعه قرآنی وارد شود.

قاری بین المللی قرآن کریم بی کفایتی و بی برنامگی رژیم سعودی را سبب این حادثه دانست و گفت: من هم در این حادثه تا حدی که به  بیهوشی برسم، ضربه دیدم.

۱۴۱۳

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حرف اول، کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :