هدف گذاری رئیس جمهور برای تک رقمی شدن نرخ تورم

  • شناسه خبر: 22761
هدف گذاری رئیس جمهور برای تک رقمی شدن نرخ تورم

وزیر آموزش و پرورش گفت:رئیس جمهور هدف گذاری کرده است که تورم تک رقمی شود.

به گزارش”روراستی” وزیر آموزش و پرورش در جمع اعضای شورای اداری، نماینده صنعت‌گران و کشاورزان این شهرستان  با ابلاغ سلام رئیس جمهور به رفسنجانی‌ها افزود: امیدواریم بخشی از درخواست‌های شما محقق شود.

فانی، آموزش و پرورش را از بزرگترین دستگاه‌های دولتی دانست و عنوان کرد: بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز در کشور داریم که با حدود یک‌ میلیون معلم در ۱۰۵ هزار مدرسه کشور درس می‌خوانند.

وی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت ۴۰ میلیون مخاطب مستقیم دارد، اظهار کرد: در روستاها پرچم جمهوری اسلامی در مدارس برافراشته است و مدارس عشایری با عشایر حرکت می‌کنند.

فانی گفت: سال گذشته ۱۱۰ مدرسه در کشور داشتیم که تنها یک دانش‌آموز داشتند و در سال تحصیلی جاری، ۴۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس شبانه‌روزی تحصیل کردند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در دنیا کشورهایی توسعه‌یافته تلقی می‌شوند که سهم سرمایه انسانی آنها بالا باشد.

وی عنوان کرد: امروز در کشور اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد دانش‌بنیان، مهندس دانشمند و انسان فکور نیاز دارد و آموزش و پرورش زیرساخت سرمایه انسانی کشور را تامین می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی آموزش و پرورش ارتقای کیفیت، توسعه عدالت آموزشی و اجرای سند تحول طی برنامه ششم توسعه است.

فانی در بخش دیگری از سخنرانی خود آرامش و ثبات داخلی در کشور را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور هدف‌گذاری کرده تورم تک‌نرخی شود.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: مردم ایران امروز در امید زندگی می‌کنند و به آینده امیدوار هستند و همین امید انگیزه و حرکت ایجاد می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تورم، تک نرخی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :