دومین دوره انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان ولیعصر

  • شناسه خبر: 22782
دومین دوره انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان ولیعصر

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) از برگزاری دومین دوره انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی این دانشگاه خبرداد.

به گزارش”روراستی” محمد حسین آزادی افزود: دومین دوره انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان که هم اکنون بزرگترین تشکل دانشجویی این دانشگاه است،  سه شنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار می گردد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) تصریح کرد: دفتر رفسنجان از سال ۹۴ و باحضور دکتر سیدمحمد حسینی افتتاح گردید و در فروردین ماه گذشته جشن یکسالگی خود را با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی نماینده منتخب فریمان در مجلس دهم، دکتر حسین صابری استاندار سابق اردبیل، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، احمد سعیدی مدیرکل سابق ارشاد کرمان، حسنخانی مدیر رادیو رفسنجان و حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان برپا کرد.

وی هم چنین ابراز داشت: تشکل جامعه اسلامی یک تشکل ارزشی و انقلابی است و همواره بدنبال تحقق منویات رهبر عزیز انقلاب اسلامی در دانشگاه است، جهت گیری های صحیح، مواضع مقتدرانه، صراحت لهجه و عدم محافظه کاری از ویژگی های بارز این تشکل است.

آزادی ابراز خرسندی کرد که این تشکل آینده درخشانی در کشور و دانشگاه دارد و می تواند در جهت کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گذشته قدم بردارد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تشکل، جامعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :