احتمال جدایی علی زینلی از باشگاه مس

  • شناسه خبر: 22933
احتمال جدایی علی زینلی از باشگاه مس

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان از احتمال جدایی اش از این باشگاه خبر داد.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان از احتمال جدایی اش از این باشگاه خبر داد.

علی زینلی در گفت و گو با خبرنگار”روراستی” افزود: فصل بسیار سختی پشت سر گذاشتیم و برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران و آسیا۳۸ هفته بازی انجام شد که بی نظیر بود.

وی تصریح کرد: اگر امروز مس رفسنجان در بین ۲۰ تیم جایگاه پنجم را دارد در کنار بازی خوب بچه ها حمایت مسئولان و هواداران را همراه داشته و اگر ناداوری ها نبود شاید ۱۲ امتیاز مسلّم از ما گرفته نمی شد و جشن صعود می گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه خودمان هم بعضی مواقع از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم و اشتباهاتی داشتیم، افزود: اما مزد زحماتمان را گرفتیم.

وی از اذعان کارشناسان فوتبال مبنی بر اینکه تیم مس رفسنجان بهترین بازی ها را در طول فصل ارائه کرده است، خبر داد و گفت: ابتدای فصل تیم دیر بسته شد و برای انتخاب مربی تعللی صورت گرفت که بتوانیم بهترین مربی را انتخاب کنیم، اما با تمام مشکلات توانستیم در جایگاهی خوب قرار گیریم که البته حق مردم رفسنجان است که تمیشان صعود کند.

زینلی در ادامه از احتمال جدایی اش از تیم مس رفسنجان در فصل آینده نیز خبر داد و افزود: می خواهم استراحت کنم و به کارهای شخصی بپردازم اما اگر جدا نشدم بهتر از قبل خدمت خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و ساز پروژه های ورزشگاه مس به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه که مس از آن مستثنی نیست کند شده، اما مدیران مس این انگیزه را دارند که این پروژه ها را حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه با توجه به الزامات AFC اقداماتی باید در زمین انجام شود که مس سال آینده بتواند در این زمین بازی کند، تأکید کرد: اگر مسئولان شهر پیگیری کنند این مشکل حل می شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جدایی، مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :