تأثیر جوانان در رشد و بالندگی کشور

  • شناسه خبر: 22968
تأثیر جوانان در رشد و بالندگی کشور

فرماندار رفسنجان گفت: آن چه برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز است، نیروی انسانی جوان است که در رشد و بالندگی تأثیرگذار است.

به گزارش”روراستی” ملانوری عصر امروز در جشنواره جوان برتر شهرستان افزود:جوانی به معنای شور و نشاط و حرکت است و باید با استفاده از منابعی که خدا در اختیار ما قرار داده در کنار نیروی جوانی جامعه را به حرکت واداشت.

ملانوری با اشاره به فعالیت مجمع مشاوران جوان و تلاش این مجمع افزود: متاسفانه هنوز نتوانستیم از ظرفیت جوان‌ها استفاده کنیم و به اهداف برسیم که البته طبیعی است در دوره کوتاه مدت این امر میسر نشود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرستان رفسنجان و اقتصاد تک محصولی آن گفت: سرمایه‌گذاری‌هایی در شهرستان رفسنجان در حال انجام است و سرمایه‌گذاران خارجی با انگیزه وارد شده‌اند.

ملانوری با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان، وجود بیش از ۵۰۰ بنای تاریخی را در این شهر ذکر کرد و برجسته‌ترین آنها را بزرگترین خانه خشتی جهان و دره راگه نام برد.

ملانوری خاطرنشان کرد: رفسنجان در صنعت فرش دستباف در کنار سایر صنایع دستی و صنعتی که دارد در سطح کشور مطرح و برجسته است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی در پایان با قدردانی از مشاور جوان فرماندار در راستای تلاش های او در مدت زمان تأسیس مجمع مشاوران جوان  یک سفر کربلا  به او هدیه کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جوان، رشد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :