مسؤولان به جای لبخند و ملاقات مخفی با سران استکبار، در برابر زیاده خواهی ها برخورد قاطع کنند

  • شناسه خبر: 23048
مسؤولان به جای لبخند و ملاقات مخفی با سران استکبار، در برابر زیاده خواهی ها برخورد قاطع کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: مسؤولان به جای لبخند و ملاقات مخفی با سران استکبار، در برابر زیاده خواهی ها برخورد قاطع داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: مسؤولان به جای لبخند و ملاقات مخفی با سران استکبار، در برابر زیاده خواهی ها برخورد قاطع داشته باشد.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ملاقات فرزندان یکی از سران نظام با بهاییت، آن را ناشی از سوء تربیت وی دانست و تصریح کرد: پدر و مادری که نتوانند فرزندشان را درست تربیت کنند، فرزند وی هر از گاهی دسته‌ گلی به آب می‌دهد و هر کار نادرستی که بخواهد انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: هاشمی رفسنجانی یک عذرخواهی می‌کند و اشتباهش را می‌پذیرد، اما بعضی هم‌پیمانان او عذرخواهی نکردند و دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم باید رسیدگی کند.

رمضانی‌پور افزود: اگر چه این‌‌ها بخواهند برای انتخابات آینده مظلوم‌نمایی کنند، اما ما این جریان را به‌ شدت محکوم می‌کنیم و حرکت دیگری به واسطه حساسیت شهرمان انجام نمی‌دهیم.

وی با اشاره به تغییر مدیریت در سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نباید روحیه انقلابی، سلحشوری و استقلال زیر سئوال برود و به بهانه دریافت کمک، آرمان‌های خود را زیر پا گذاشت، مجلس و دولت موظف به پرداخت بودجه‌های این رسانه بزرگ هستند.
رسیدگی به حقوق چند ۱۰ میلیونی مدیران بیمه جدی شود
رمضانی‌پور با اشاره به ویژه‌خواری‌ها و فساد در جامعه به حقوق چند ۱۰ ‌میلیونی برخی مدیران بیمه مرکزی اشاره کرد و استعفا و یا برکناری آن‌ها را ناکافی نداست و افزود: بعضی چماق فساد دولت قبل را دست گرفته و بر سر ملت می‌کوبند، این هم فساد است و دولت خودش باید شاکی باشد.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد: هفته سربازان گمنام امام‌زمان (عج) را گرامی می‌داریم، این سربازان جان‌برکف نیروهای اطلاعات هستند که در جریان‌های تروریستی و براندازی نظام همواره جان خود را کف دست گرفتند و مبارزه کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در مورد این سربازان فرمودند« دستگاه اطلاعاتی بنیه علمی خود را متناسب با تحولات پرشتاب علمی و تکنولوژی پیش می‌برد».

طرفداران رابطه با آمریکا نقشی در جنگ و جهاد مادی نداشتند

رمضانی‌پور از سالروز تحمیل تحریم‌ها علیه ایران و تشدید روز به‌روز آن یاد کرد و گفت: آمریکا شرارت‌مندترین دولت مستکبر جهان است و از کسانی حمایت می‌کند که امروز آتش و خمپاره بر سر ملت سوریه، یمن، عراق می‌ریزند و از رژیم جعلی صهیونیستی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان ما باید قاطعانه با این دولت مقابله به ‌مثل کنند و لبخند و ملاقات مخفی نداشته باشند و جای قدردانی دارد که نمایندگان مجلس قاطعانه برخورد کردند.

رمضانی‌پور گفت: چندنفر واداده غرب و آمریکا، همه ملت ایران نیستند که چون موافق رابطه با  آمریکا هستند باید رابطه داشت، بلکه آن‌ها را افرادی ضدانقلاب دانست که نه در جنگ حضور داشتند و نه در جهاد مالی کمک میهن اسلامی بودند.

وی اقتصاد مقاومتی را بهترین راه نجات کشور دانست و افزود: ایستادن و نهراسیدن از خطرات، پیروزی ارزشمندی به‌ بار می‌آورد، همان ‌طور که در بیش از ۳۷ سال رمز پیروزی ما همین بوده است.

امام‌جمعه رفسنجان روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف انرژی را گرامی داشت و تأکید کرد: با وجود بحران آب شهرستان باید از اسراف پرهیز کرد و در این هوای گرم که مصرف آب بالا می‌رود دقت لازم داشته باشیم.

ضرورت حمایت از خانواده زندانیان

وی ابراز داشت: حمایت از خانواده زندانیان اهمیت زیادی دارد که اگر خانواده زندانی به آلودگی بیفتد همه ما مسئول هستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ترویج فرهنگ مهدویت توصیه و افزود: فرزندان خود را از دوران کودکی با فرهنگ مهدوی رشد دهید.

رمضانی‌پور بیان کرد: جشن میلاد امام زمان(عج) باید به خوبی برگزار شود و همه جای شهر آذین‌بندی شود، شایسته است همه ما منتظر واقعی باشیم و در تمام ابعاد وظایف خود را انجام و در لحظه عمل کنیم.

رمضانی‌پور یادآور شد: مراسم احیاء عمومی شب نیمه شعبان به همت بنیاد مهدی موعود در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و سایر مساجد نیز این مراسم را دارند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، آمریکا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :