آغاز ثبت‌نام پایه اول دبستان از ابتدای خرداد

  • شناسه خبر: 23059
آغاز ثبت‌نام پایه اول دبستان از ابتدای خرداد

معاون وزارت آموزش و پرورش در نشستی با خبرنگاران در شیراز گفت: ثبت نام کلاس اولی ها از اول خرداد ماه آغاز می شود.

معاون وزارت آموزش و پرورش در نشستی با خبرنگاران در شیراز گفت: ثبت نام کلاس اولی ها از اول خرداد ماه آغاز می شود.

بع گزارش”روراستی” به نقل از ایسنا، معاون وزیر اموزش و پرورش افزود:  والدین دانش آموزان برای ثبت نام فرزند خود در پایه اول باید از اول خردادماه و حداکثر تا پایان تیرماه به دبستان‌های نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنند تا فرایند سنجش سلامت آنان انجام شود.

زرافشان افزود: با تلاش آموزش و پرورش استثنایی کشور، سامانه سنجش سلامت دانش آموزان طراحی و به سامانه ثبت نام مدارس متصل شده که زحمت خانواده‌ها برای رفت و آمدها را کاهش می‌دهد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فرایند سنجش سلامت این امکان را فراهم می‌آورد تا دانش آموزانی که از نظر سلامتی نیاز به پیشگیری یا درمان داشته باشند و نیازمند آموزش‌های ویژه کودکان مناطق مرزی و کودکان استثنایی قبل از آغاز سال تحصیلی هستند از این امکان برخوردار شوند.

زرافشان با اشاره به طراحی سامانه ثبت نام و وجود اطلاعات دانش آموزان در مدارس گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه‌های میانی نیازی به حضور والدین دانش آموزان ندارد و این فرایند را مدیر و کارکنان مدارس انجام می‌دهند.

وی گفت: دانش آموزان پایه هفتم که ورود به دوره اول متوسطه محسوب می‌شود و همچنین دانش آموزانی که پایه اول متوسطه را با موفقیت طی کرده‌اند و قصد تحصیل در هنرستان‌های کاردانش یا فنی و حرفه‌ای را دارند باید برای ثبت نام بعد از پایان امتحانات خود به مدارس مراجعه کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کلاس، اول
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :