سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با شکوه برگزار شود

  • شناسه خبر: 23080
سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با شکوه برگزار شود

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه امام(ره) احیا کننده اسلام و متعلق به مکتب اسلام و تشیع بودند، گفت: مراسم سالگرد ارتحال آن حضرت با شکوهتر از سالهای قبل برگزار شود.

به گزارش”روراستی” جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان امروز پیرامون سه موضوع سوم خرداد، سالرزو ارتحال امام و آیین جمع خوانی قرآن کریم در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، افزود: امام راحل(ره) فرمودند” منتظر ظهور کسی که به برپاداری عدل در جامعه کمک می کند”.

وی بیان کرد: امسال باید سالگرد ارتحال امام راحل باشکوهتر از قبل برگزار شود؛ چرا که تنها امام متعلق به خود، خانواده و ملت ایران نبودند بلکه متعلق به اسلام و تشیع بودند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حساب امام با سایر مراجع و حتی شهدا فرق دارد، همانطور که رهبر انقلاب فرموند”انقلاب اسلامی بی نام خمینی(ره) هیچ جای جهان شناخته شده نیست”.

وی متذکر شد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی می داریم و این آزادی به واسطه روحیه مقاومت رزمندگان اسلام به وجود آمد.

در ادامه حجت الاسلام حسینی نیز ۱۴ و ۱۵ خرداد را نقطه عطف در انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام(ره) اسلام ناب را در برابر اسلام آمریکایی مطرح کردند و شناساندند.

وی بیان کرد: بسیجی ها به نفس گرم امام(ره) به میدان آمدند و خواب راحت را از چشمان استکبار گرفتند.

مسؤول تبلیغات اسلامی رفسنجان خاطر نشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با توجه به اینکه روز جمعه است، قبل از خطبه ها برگزار و سخنرانی توانمند دعوت می کنیم و هیئت های مذهبی هم برنامه منسجم داشته باشند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ارتحال، امام خمینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :