عربستان مجری طرح‌های صهیونیستی است

  • شناسه خبر: 23120
عربستان مجری طرح‌های صهیونیستی است

امام جمعه رفسنجان گفت: عربستان مجری طرح‌های صهیونیستی است

امام جمعه رفسنجان گفت: عربستان مجری طرح‌های صهیونیستی است.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در  اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) افزود:  شهدا کسانی هستند که خداوند آنها را انتخاب کرده و در قرآن قضاوت عالی برای آنها دارد.

وی بیان داشت: چهار گروه انبیا، اولیا، صدیقین و شهدا اذن شفاعت دارند و در روایات عنوان شده هر شهید می‌تواند هفتاد و یا ۷۰ هزار نفر را شفاعت کند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه در رفسنجان، شهروندان و میهمانان تبعه افغانی این شهرستان در دفاع از حرم ائمه پیشتاز هستند، تصریح کرد: شهید جمالی از شهدایی است که ده‌ها سال از عمر خود را صرف دفاع از اسلام کرد و سرانجام در دفاع از حرم حضرت زینب به شهادت رسید.

وی افزود: زیارت شهدا را در هر زمان باید بر خود فرصتی بشماریم چراکه مقام شهدا والاست.

رمضانی‌پور با اشاره به دیدار رهبر با دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند جهاد کبیر امروز ادامه دارد، جهادی که با دشمنان تکفیری‌ها و داعشی‌ها انجام می‌دهیم در واقع مقابل آمریکا، انگلیس و تفکر الحادی وهابی است.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز کشور به ظاهر مسلمان عربستان مجری طرح‌های صهیونیست‌هاست و بدتر از صهیونیست‌ها عمل می‌کند.

وی اظهار داشت: اگر تکفیری‌ها با پشتیبانی آمریکا، انگلیس و … نمی‌جنگیدند در برابر یک سردار و چند رزمنده ما نابود می‌شدند.

رمضانی‌پور افزود: بیش از ۲۴ هزار نفر از رزمندگان عراقی به شهر فلوجه برای آزادسازی آن حمله‌ور شدند و امیدواریم این شهر استراتژیک در عراق آزاد شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مجری، طرح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :