فضای مجازی مهمترین تهدید برای دانش آموزان

  • شناسه خبر: 23154
فضای مجازی مهمترین تهدید برای دانش آموزان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی رفسنجان در جلسه هم اندیشی گفت: مهمترین آسیبی که دانش آموزان را تهدید می کند و این نسل جدید را مورد هدف قرار داده، فضای مجازی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی رفسنجان در جلسه هم اندیشی گفت: مهمترین آسیبی که دانش آموزان را تهدید می کند  و این نسل جدید را مورد هدف قرار داده، فضای مجازی است.

به گزارش”روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، حسن نظری در جلسه هم اندیشی کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: کج روی های اجتماعی، بزهکاری، سرقت، آلودگی به مواد مخدر و برخی دیگر از مفسده های آشکار و پنهان از جمله دیگر آسیب های اجتماعی بوده که مستلزم چاره اندیشی اساسی خصوصاً در دوران مدرسه هستند.
وی افزود: دانش آموزان در سن حساسی قرار دارند و باید سازمان ها و ارگان های ذیربط در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
نظری ادامه داد: امروزه موضوعاتی مانند اعتیاد، گسست میان نسلی، تهدیدهای رسانه ای و خطر مباحث فرهنگی از طریق فناوری های نو مانند موبایل و اینترنت در جامعه وجود دارد که دانش آموزان را هدف قرار داده است و در این موضوعات باید به سطوح مختلف پیشگیری توجه کنیم که یکی از مهمترین این سطوح آموزش و پرورش است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: پیش گیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان در قالب اهداف کلان و راهکارهای اجرایی بایستی تدوین و اجرا شود که در این حوزه باید با ارتقاء‌ فرهنگ عمومی و آموزش‌های همگانی، نسبت به توسعه خدمات و افزایش اعتماد اجتماعی گام برداشت و از ظرفیت‌ها و امکانات سازمانی و پتانسیل‌های بسیار ارزنده به صورت هدفمند استفاده شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فضای مجازی، تهدید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :