تقدیر از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاه ولیعصر+ عکس

  • شناسه خبر: 23193
تقدیر از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاه ولیعصر+ عکس

با حضور مسؤولان شهرستان و دانشگاه ولی عصر(عج) از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان تقدیر به عمل آمد.

با حضور مسؤولان از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان تقدیر  به عمل آمد.

به گزارش”روراستی” در این جلسه که با حضور امام جمعه همراه بود؛ وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان از جذب خوب این مرکز در ترم گذشته که سبب شده  برادران و خواهران در این مرکز به تعداد مساوی مشغول به تحصیل باشند، در مورد اساتید این مرکز نیز افزود:  این اساتید مایه افتخار شهرستان هستند که باید قدر آنها را دانست و این جلسات هیچ گاه نمی تواند پاسخگوی تلاش و زحمت ایشان باشد.

محمد علی دهقان رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) که میزبان این مرکز در دانشگاه  است، افزود: ساختمان حوزه در حال ساخت است و انشاالله به زودی با پایان ساخت و ساز ساختمان حوزه شهید بهشتی،خواهیم رسید.

وی بیان کرد: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان پاسخ به نیاز مذهبی و دینی دانشجویان است و در چند سالی که حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه راه اندازی شده است، آثار و دستاورد های آن در بین دانشجویان مشاهده می شود.

در ادامه حجه الاسلام لطفی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز با قدردانی از  اساتیدی که مایع جان خود که همانا علم است را با تمام وجود در خدمت معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قرار می دهند، ابراز داشت:  ترم گذشته ۱۱۳ معرفت جو از بین ۱۴۰ متقاضی این مرکز جذب شدند که ۵۳ نفر از خواهران و ۶۰ نفر از ایشان نیز برادران  هستند که در این مرکز مشغول به تحصیل شدند.

گفتنی است: در مجموع ۱۷۳ نفر در این ترم مرکز انتخاب واحد انجام داده اند. و تعداد ۹ نفر از اساتید برجسته شهرستان در این حوزه مشغول به تدریس هستند و دروسی از قبیل کلام، اخلاق، صحیفه سجادیه، تفسیر و … در این ترم برای معرفت جویان ارائه شده است.

۲۲۲۸۲۹۵۱۲_۴۴۱۴۰۲۲۲۸۲۶۷۹۰_۴۵۱۵۷۲۲۲۸۲۰۹۶۶_۴۵۴۲۸۲۲۲۸۲۸۸۸۲_۴۴۷۷۶۲۲۲۸۰۷۷۵۴_۴۴۸۸۰

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حوزه، علوم اسلامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :