پخش برنامه‌های متنوع ویژه ماه مبارک رمضان از رادیو رفسنجان

  • شناسه خبر: 23438
پخش برنامه‌های متنوع ویژه ماه مبارک رمضان از رادیو رفسنجان

مدیر رادیو رفسنجان گفت: طی ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه سفره سحری برای سحرها و میهمانی ویژه برنامه افطار از رادیو رفسنجان پخش می‌شود.

به گزارش “ روراستی” مهدی حسن‌خانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خداست و برای ایجاد روحیه معنویت و نشاط بین همشهریان رادیو شهری رفسنجان برنامه‌های متنوعی در این ماه تدارک دیده است.

وی بیان داشت: سفره سحری ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک از ساعت سه بامداد تا بعد از اذان صبح به مدت ۸۰ دقیقه با قرائت دعا و مناجات، مسافران رمضان را همراهی می‌کند.

مدیر رادیو رفسنجان ادامه داد: ویژه برنامه‌ای برای عصرهای ماه مبارک از رادیو رفسنجان پخش می‌شود، برنامه ویژه افطاری با نام میهمانی است که از ساعت ۱۹ به مدت حدود ۷۵ دقیقه همراه با همشهریان است.

وی تصریح کرد: در برنامه میهمانی دو روز در هفته به معرفی حافظان قرآن کریم شهرستان از طریق ارتباط با آن‌ها پرداخته می‌شود و یک روز در هفته نیز با مؤذنان کشور و هم چنین خواننده‌های کشوری ارتباط برقرار می‌شود.

حسن‌خانی ادامه داد: آشنایی با آداب و رسوم مردم رفسنجان در دوران قدیم در قالب گفت‌وگو با قدیمی‌ترهای شهر و افراد مطلع از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: گفت‌وگو با افرادی که هنگام سحر و افطار در شیفت کاری به‌ سر می‌برند از جمله نیروهای اورژانس، پلیس، آتش‌نشانی و … گفت‌وگو با جانبازان دفاع مقدس با نام رمضان در جبهه‌ها از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان رادیو شهری رفسنجان است و به بیان خاطرات آنها می‌پردازد.

حسن‌خانی خاطرنشان کرد: یک روز در هفته با خادمان امام‌ زمان (عج) همراه هستیم و تماس اتفاقی با منزل یکی از شهروندان و پرسش و پاسخ در زمینه کارهایی که آن روز برای ماه رمضان انجام داده‌اند از دیگر بخش برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی ابراز داشت: برنامه‌های یادشده در روزهای تعطیل طی ماه مبارک نیز پخش می‌شود و پیش از این در ایام تعطیل برنامه نداشتیم.

مدیر رادیو شهری رفسنجان با بیان این که رادیو رفسنجان ۹ بهمن ماه سال ۷۸ تأسیس شده است، گفت: در مدت این سال‌ها پیشرفت‌های خوبی در زمینه کمی و کیفی برنامه‌های رادیو رفسنجان صورت گرفته است.

وی متذکر شد: در ایام ماه مبارک رمضان تلاش ما بر این بوده تا معنویت بیشتری ایجاد شود و امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان و همه کسانی که صدای رادیو رفسنجان را می‌شنوند، جلب کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،رادیو،ماه رمضان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :