مشارکت عمومی در امر به معروف و نهی از منکر

  • شناسه خبر: 23451
مشارکت عمومی در امر به معروف و نهی از منکر

فرماندار رفسنجان گفت: برای انجام فریضتین عموم جامعه باید مشارکت کنند.

به گزارش”روراستی” ملانوری امروز در شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان در دفتر امام جمعه افزود: قبح بسیاری از منکرات در جامعه ریخته شده و معروف ها نیز کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر عموم جامعه اعم از کشاورز، پرشک، کارمند و…باید مشارکت کنند و برخورد لسانی در مرحله اول صورت گیرد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در زمان گذشته ماه مبارک رمضان افراد مراعات می کردند و اقدام به روزه خواری نمی کردند، اما امروز به راحتی منکر روزه خواری در جامعه وجود دارد، لذا باید همه انجام فریضتین را برخود تکلیف بدانند.

در ادامه این جلسه عباسی فرمانده انتظامی شهرستان افزود: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را در تمام موارد انجام می دهد.

وی بیان کرد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید لشکری ایجاد کنیم و فردی با انگیزه به عنوان مسؤول انتخاب شود و از نیروهای مردمی گزینش شود و  در ستاد استفاده شود.

فرمانده انتظامی رفسنجان به برخورد جدی در زمینه تصرف اراضی در شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: در دوسال اخیر رفع تصرفات زیادی به دلیل پای کار بودن و برخورد جدی انجام شده که پیش از این به دلیل سهل انگاری یا هر دلیل دیگر این کار صورت نمی گرفت و این زمین خواری ادامه پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: امروز وضعیت جامعه در زمینه حجاب نگران کننده است که اگر مقابله جدی نشود مانند پدیده قلیان، زمین خواری، مصرف مشروبات الکلی و…تبدیل به عادت و قبج آن شکسته می شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جامعه، انجام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :