مسؤولان اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن ندهند

  • شناسه خبر: 23486
مسؤولان اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن ندهند

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی در جامعه گفت: مسؤولان اجازه نفوذ فرهنگی به دشمنان ندهند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان افزود: دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی را از امت‌های انقلابی بگیرد و شایسته است که ما مسائل فرهنگی را با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جدی بگیریم و با راهنمایی‌های ارشادگونه ایشان در موضوعات مختلف بهترین راهکار را برای مقابله با تهدیدات دشمنان داریم.

وی تثریح کرد: توجه به دیگران در ماه مبارک رمضان تأکید می‌شود و به سیگار کشیدن و خوردن و آشامیدن، حرکات غیر انسانی در جامعه باید توجه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان به مسئله مالیات دخانیات و سیگار اشاره داشت و عنوان کرد: دخانیات و عرضه سیگار فقط در مغازه‌های مخصوصی باید صورت گیرد، مغازه‌های خواربار فروشی و یا دیگر مغازه‌ها حق ندارند از نظر قانونی دخانیات ارائه دهند.

رمضانی‌پور در بخش دیگر از سخنانش به شاخص‌های انقلابی بودن اشاره کرد و افزود: پایبندی به انقلاب اسلامی، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب، پایبندی استقلال‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی و …، حساسیت در برابر دشمنان و داشتن روحیه جهاد اکبر و تقوی دینی و سیاسی از شاخصه‌های انقلابی بودن است و قطعا هر کس این شاخصه‌ها را در وجودش بدارد، فردی انقلابی است و انقلابی می‌ماند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز رحلت امام خمینی(ره) فرمودند وابستگی فرهنگی ما را می‌ترساند، تحریم ما را از پای در نمی‌آورد، لذا تمام مسئولان کشور این حرف‌ها را شنیده و باید به آنها عمل کنند.

رمضانی‌پور گفت: مطمئنا مسئولان کشور ما اجازه نمی‌دهند دشمن از راه‌های مختلف به ویژه در زمینه فرهنگ به درون ما نفوذ کند.

وی به معضل کم‌آبی در استان و رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: از اساتید باتجربه جهاد کشاورزی استفاده کنیم آنها در تلاشند ظرفیت کشاورزی را بهبود بخشند.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی رفسنجان با تغییر الگوی کشت به دلیل کمبود آب زراعی و کشت گل محمدی، زرشک و زعفران  و توسعه کشت گلخانه‌ای می‌تواند احیا شود.

رمضانی‌پور متذکر شد: جهاد کشاورزی برنامه کنترل آفات و خسارات و کاهش مصرف سموم، توسط کارشناسان در دست اقدام دارد، برنامه خودکفایی محصولات لبنی و حمایت از تولید کنندگان و همچنین حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی در دستور کار جهاد است.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نفوذ، فرهنگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :