دولتمردان برای معیشت مردم چاره اندیشی کنند

  • شناسه خبر: 23758
دولتمردان برای معیشت مردم چاره اندیشی کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری، معیشت مردم است که همه دولت‌مردان باید برای آن چاره‌ای بیندیشند.

امام جمعه رفسنجان گفت: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری، معیشت مردم است که همه دولت‌مردان باید برای آن چاره‌ای بیندیشند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوا و اینکه در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) هستیم، افزود: در ماه مبارک رمضان هستیم اگر ما به زندگی آن بزرگواران اقتدا کنیم یقینا بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلف برطرف می‌شود.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: امام حسن مجتبی (ع) شخصیتی متین و مورد قبول مردم بود و اگر در فرد نیازمند، توانمندی کار و کارآفرینی می‌دیدند به او کمک مالی می‌کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام، تصریح کرد:  رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام در دو محور صحبت کردند و در یک محور ۳۸ نکته را بیان کردند و مسؤولان در همه زمان‌ها باید به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی گوش فرا دهند.

رمضانی‌پور اظهار کرد: در راستای دغدغه مقام معظم رهبری که ایجاد اقتصاد مقاومتی است باید دستگاه قضایی و وزرا با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی برخورد داشته باشید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دوم نیز در زمینه مقابله با توهم سخنرانی داشتند به این مضمون که توهم است که برخی میان آمریکا و ایران که ملتی قهرمان دارد می‌خواهند دوستی ایجاد کنند و این یک خیال باطل است.

رمضانی‌پور تأکید کرد: پشت این خنده‌ها چنگال‌های خونین آنها برای پاره کردن و دریدن ملت‌ها از جمله ملت ایران و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی پنهان است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام بدانند نوجوانان امروزی در آینده نزدیک به قضاوت آنها می‌نشینند که آیا خدمت کرده‌اید و اگر خدا نکرده خیانتی در آن باشد لعن و نفرین در آن خواهد بود.

وی گفت: پیام رهبر انقلاب این است که امروز ننگ منطقه، رژیم کودک‌کش عربستان است و  در کشورهای دیگر که بدتر از صهیونیست‌ها عمل می‌کنند امیدواریم زوال آل سعود را به‌زودی شاهد باشیم.

رمضانی‌پور ادامه داد: آنها هرگونه سخنرانی و بهره‌مندی از ماه رمضان را برای مردم شیعه آن کشور محروم کردند آنها باید از صدام و … عبرت بگیرند و این ظلم‌ستیزی برای آنها بقایی نداشت.

وی گفت: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری، معیشت مردم است که همه دولت‌مردان باید چاره‌ای بیندیشند.

وی به موضوع آب کشاورزی، شرب و صنعتی اشاره کرد و افزود: این آب سرمایه است و باید ان را برای نسل‌های آینده نیز بگذاریم و مردم را توصیه به کم مصرف کردن آب کنیم.

وی به فصل برداشت پسته اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد از شهرها و استان‌های دیگر به رفسنجان می‌آیند و ما نیز آنها را ناامید نمی‌کنیم اما اگر افرادی معلول هستند و نمی‌توانند کار کنند باید به آنها توجه شود.

وی به موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی اشاره و اظهار کرد: مسائلی از جمله بدحجابی، مصرف قلیان، اعتیاد، روزه‌خواری و … در رفسنجان وجود داشت که با همت نیروی انتظامی این معضلات در حال کم‌رنگ شدن است و امیدواریم ریشه‌کن شوند.

وی به موضوع آب کشاورزی، شرب و صنعتی اشاره کرد و افزود: این آب سرمایه است و باید ان را برای نسل‌های آینده نیز بگذاریم و مردم را توصیه به کم مصرف کردن آب کنیم.

امام جمعه رفسنجان همچنین یاد و خاطره شهید مدافع حرم، شهید صاحب‌نظری را گرامی داشت.

۲ ۳ ۴

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، چاره رفسنجان، ورراستی، مردم، دولتمردان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    در دولت پاکی که ازش حمایت میکردی حرفی نزدین حالا چاره اندیشی کنن خخخخخخخخخ خدایا شکرت شکر