خاک عراق و سوریه گورستان داعشی‌ها شده است

  • شناسه خبر: 23801
خاک عراق و سوریه گورستان داعشی‌ها شده است

امام ‌جمعه رفسنجان گفت: جوانان شیعه با روحیه جهادی که دارند خاک عراق و سوریه را به گورستان داعشی‌ها تبدیل کرده‌اند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام رمضانی‌پور عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم صاحب نظری در محل مسجد میهمانشهر با گرامیداشت یاد شهدا  افزود: افغانستانی‌های مظلوم به ‌خاطر حضور شوم تروریست‌ها در کشورشان مورد هدف قرار گرفته و کشوری ناامن دارند.

وی بیان داشت: کشور افغانستان ذخایر عظیم و سرزمین حاصلخیزی دارد که یک روز باید این کشور آباد شود و آوارگان به خانه و کاشانه خود بازگردند.

امام‌ جمعه رفسنجان با بیان اینکه برادران افغان همچون دوران دفاع مقدس در ایران و هم امروز برای دفع دشمنان با تروریست‌ها در خاک عراق و سوریه می‌جنگند، تصریح کرد: شهدای زیادی از لشکر فاطمیون تقدیم اسلام شده و فرقی بین شهدای ایرانی و افغان نیست چراکه هدف یکی است.

وی افزود: دشمنان مسلمانان این تروریست‌های داعشی را به اسم مسلمانی ساختند و امروز خاک عراق و سوریه گورستان اجساد پلید آنها شده و به زودی تمام مناطق همچون فلوجه آزاد خواهند شد.

رمضانی‌پور شهیدان را زنده دانست و گفت: اگر این شهیدان مرده تلقی می‌شدند هرگز چند هزار نفر برای تشییع  آنها حضور نمی‌یافت، شهید نظری از همان شهدایی است که هزاران نفر برای تشییع او آمده بودند و اگر آدم معمولی بود در جوار شهدا دفن نمی‌شد بلکه در قبرستان معمولی دفن می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: باید زنده بودن شهدا را درک کرد و خانواده شهدا را تکریم کرد.

امام‌ جمعه رفسنجان با اشاره به روایتی بیان کرد: خداوند بهشت را به خاطر وجود امام‌ حسین(ع) خلق کرده است و خلقت امام ‌حسین(ع) و پنج ‌تن، هزاران سال قبل از خلقت حضرت آدم بوده و خداوند آن وجودها را گواه گرفت تا آدم را خلق کند و امروز شهید نظری‌ها به عشق امام ‌حسین(ع) می‌روند چراکه امام‌ حسین(ع) به شهادت و جهاد معنا و مفهوم داد.

وی ادامه داد: روحیه جهادی داشتن امروز در بین جوانان ما وجود دارد که این حماسه‌ها را می‌آفرینند.

امام‌جمعه رفسنجان گفت: شهید برکت و عظمت دارد و نباید نسبت به شهدا غفلت کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت اقامه نماز جماعت بیشتر فراهم شده نباید از نماز جماعت فرار کنیم و باید از فرصت‌ها استفاده و تزکیه و تهذیب نفس پیشه سازیم.

وی یادآور شد: رهبر انقلاب بر همین اساس دستور دادند که برادران و خواهران افغان به تحصیل بپردازند تا اگر شرایط ایجاب کرد فرزندان باسوادی به کشور خود بازگردند که آن روز دور از انتظار نخواهد بود.

رمضانی‌پور اظهار کرد: یک روز هم فلسطین آزاد و پایتخت مسلمانان خواهد شد و همین جوانان می‌روند و همه ممالک اسلامی را از شر آدم‌های ظالم آزاد می‌کنند و نیز یک روز همین جوانان سرزمین حجاز را از لوث آل‌سعود نجات خواهند داد.

۱۰۳۷۸۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، داعش، خاک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :