جلوگیری از تخریب حریم راه روستایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 23811
جلوگیری از تخریب حریم راه روستایی در رفسنجان

رئیس راه و شهرسازی رفسنجان از جلوگیری از تخریب راه روستایی کشکوییه برای حفر کانال انتقال آب توسط عوامل حفاظت از حریم راه این اداره خبرداد.

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط اداره راه و شهرسازی رفسنجان، علی عباسی پور افزود: درتاریخ ۹۵/۳/۲۷ با حضور عوامل حفاظت از حریم راه و ماموران نیروی انتظامی از تخریب حریم راه روستایی در بخش کشکوئیه جلوگیری به عمل آید.

رئیس راه و شهرسازی رفسنجان تشریح کرد: فردی بدون مجوز قانونی و با استفاده از تاریکی شب اقدام به حفر کانال به قصد لوله گذاری و انتقال آب در حریم آسفالت راه روستایی کشکوئیه به انار داشت که با حضور به موقع عوامل راهداری و نیروی محترم انتظامی در ساعت ۱۱ شب از ادامه فعالیت وی جلوگیری به عمل آید و در این رابطه یک دستگاه بیل مکانیکی توقیف و به پاسگاه منتقل گردید.

وی ادامه داد: فرد خاطی حدود ۲۰۰ متر طول از کانال مورد نظر را حفره نموده بود که با وی برخورد قانونی شد و ضمن پرنمودن کانال و تأمین امنیت و جاده پرونده قضایی تشکیل و به مراجع مربوط ارجاع گردید.

درادامه عباسی پور از مردم فهیم و شهروندان محترم در خواست نمود؛ به منظور حفظ ایمنی جاده ها و جلوگیری از بروز حوادث غیر قابل جبران برای راکبین وسایل نقلیه به محض مشاهده هرگونه تصرف و تخریب در حریم راهها مراتب را سریعا با شماره تلفنهای ۳۴۳۲۲۰۸۶ و ۳۴۳۲۲۰۰۱۷ به واحد حفظ حریم راه اداره راه وشهرسازی اطلاع دهند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تخریب، راه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سید

    جناب آقای عباسی شما که اینقدرطرفدار راه روستایی هستید قدمی هم برای باند دوم جاده نوق بردارید.ممنون میشیم