ضرورت توجه به خانواده زندانیان/خیران به انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کنند

  • شناسه خبر: 23884
ضرورت توجه به خانواده زندانیان/خیران به انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: ضرورت دارد به خانواده زندانیان توجه بدون ترحم شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: ضرورت دارد به خانواده زندانیان توجه بدون ترحم شود.

به گزارش”روراستی” شامگاه سه شنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه، جشن حمایت از خانواده زندانیان در تالار فرهنگیان رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم با اشاره به اینکه باید نگاه و توجه به دور از ترحم به خانواده زندانیان وجود داشته باشد، افزود: آسیب‌های زیادی در جامعه وجود دارد و خانواده زندانیان در معرض این آسیب‌ها هستند.

وی در زمینه انجمن حمایت از زندانیان گفت: این شهرستان نیازمند رسیدگی بیشتر به انجمن حمایت از زندانیان دارد.

امام جمعه رفسنجان سرمایه‌گذاری برای حمایت از انجمن را زمینه‌ساز رفع مشکلات خانواده آنها دانست و افزود: انجمن درآمد ثابت و پایدار نیاز دارد.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: در همه مسائل اعم از فرهنگی ‌هنری، مذهبی، بهداشتی ‌درمانی، زیرساخت‌ها و …در رفسنجان وجود خیران را داریم و مشارکت‌های مردمی چشمگیر است.

photo_2016-06-22_10-47-14

ملانوری با اشاره به مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد، ابراز داشت: همه افراد جامعه مانند زنجیر هستند که هر مشکلی که پیش آید بقیه تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه بعضی مسائل کم کم در جامعه تأثیر می‌گذارند لذا در حوزه مسائل فرهنگی ‌اجتماعی دقت همه باید بیش از هر چیزی باشد، بیان کرد: اگر روحانیان می‌خواهند مساجد شلوغ باشد و نمازجمعه و تجمعات خوبی داشته باشیم باید فکر کنیم برای انسان‌سازی و نجات بشر و حل مشکلات فرهنگی جامعه کار می‌کنیم.

ملانوری با اشاره به افراد مجرم تصریح کرد: برای کمک به فرد مجرم دنبال حل مشکل نیستیم بلکه او را فردی بزهکار می‌بینیم در حالی‌که شاید ما نیز در این جرم دخالت داریم چراکه در جامعه همه افراد چه در رشدها چه در عقب‌ماندگی‌ها سهیم هستند.

وی میانگین سنی زندانیان را کم عنوان کرد و افزود: این زیبنده جامعه نیست و جامعه باید فکری کند که زندان جمع شود و اصلا زندان نداشته باشیم.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: جدای از اینکه سالی یک بار جمع می‌شویم و خانواده‌های زندانیان را کمک می‌کنیم باید اصل علت و ریشه را پیدا و خشک کنیم.

ملانوری با ابراز افتخار از حضور خیران رفسنجان در تمام حوزه‌ها افزود: خیران با توجه به این اوضاع و احوال و مشکلات اقتصادی از سرمایه‌های خود در جامعه صرف می‌کنند و البته برکاتی در دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد و نامشان ماندگار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان مورد تهدید هستند و نباید با ترحم با آنها برخورد شود، متذکر شد: ما وظیفه داریم که آنها را به عنوان خانواده بزرگتری اداره کنیم و دست خانواده زندانیان را بگیریم.

photo_2016-06-22_10-47-18 photo_2016-06-22_10-47-22 photo_2016-06-22_10-46-53

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خانواده، زندانیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :