رژیم آل خلیفه پیام سردار سلیمانی را جدی بگیرد

  • شناسه خبر: 23947
رژیم آل خلیفه پیام سردار سلیمانی را جدی بگیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: حکومت مستکبر و دست نشانده آل خلیفه از سرنوشت صدام و حسنی مبارک عبرت بگیرند و پیام سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی را جدی بگیرند.

امام جمعه رفسنجان گفت: حکومت مستکبر و دست نشانده آل خلیفه از سرنوشت صدام و حسنی مبارک عبرت بگیرند و پیام سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی را جدی بگیرند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: تورم و رکود ظالمانه حاکم بر کشور نتیجه سوء مدیریت است، لذا مسئولان به ویژه بخش صنعت و معدن باید تمام توان خود را به کار گیرند تا گره از مشکلات مردم بگشایند.

وی ادامه داد: آیا خرید هواپیما در اولویت قرار دارد یا وضعیت ۵۰ درصد افراد جامعه که زیر خط فقر هستند، دولت باید هوشمند عمل کند و به فکر این باشد که رکود را بردارد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در قضیه برجام مطابق با فرمایشات رهبری عمل کنید، تصریح کرد: زیاد تعریف کردن از برجام اغراق و زیاد تخریب کردن آن هم نادرست است، این فرصتی برای منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: حدود سه سال از آغاز دولت تدبیر و امید می‌گذرد اما کاری برای معیشت مردم صورت نگرفته است، درست است که در بخش بهداشت و درمان کارهای خوبی صورت گرفته اما هنوز در این زمینه پول‌های زیرمیزی گرفته می‌شود.

رمضانی‌پور بیان داشت: مردم زندگی‌شان را می‌بینند، نان سر سفره و دست خالیشان را می‌بینند، امید است که در ماه‌های آینده شاهد گشایش باشیم.

امام جمعه رفسنجان به دیدار شعرا و اساتید دانشگاه با رهبر فرزانه انقلاب و سخن از جنگ فرهنگی و نرم دشمن در این دیدار اشاره کرد و ادامه داد: رهبری خود را آماده به مقابله با این جبهه دانستند و همه باید دست به کار شویم، دانشجو و دانشگاه باید انقلابی باشند.

وی همچنین به بحث مواد مخدر اشاره داشت و بیان کرد: با همکاری مردم می‌توان عرضه کنندگان این مواد شناسایی کرد تا محله‌ها از لوس وجودشان پاک شود.

رمضانی‌پور به حادثه جان باختن جمعی از سربازان در حادثه خونین نی‌ریز اشاره کرد و این حادثه ناگوار به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و بیان داشت: دقت و کنترل بیشتر از سوی پلیس راهور ضروری است باید با راننده خاطی برخورد جدی صورت گیرد.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفتم تیر و با قدردانی از اهتمام دستگاه قضایی شهرستان رفسنجان برای پیشگیری از وقوع جرم و همکاری با دیگر مسئولان تصریح کرد: انتظار رهبری و مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع با مفاسد و اجرای احکام و حدود الهی است و اینها موجب رضایتمندی در جامعه می‌شود.

رمضانی‌پور به حمایت کشورهای عربی از رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: کنفرانس اسلامی که برای حمایت از قدس آغاز به کار کرد تبدیل به سازمان حامی اسرائیل شده است، چطور حمایت از کشتار مردم بی‌دفاع با هر نوع تسلیحاتی درست است، اما حزب‌الله، سوریه، عراق، یمن و بحرین نباید حمایت شوند‌.

وی همچنین به رفع تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و بیان داشت: حکومت مستکبر و دست نشانده آل خلیفه از سرنوشت صدام و حسنی مبارک عبرت بگیرند و پیام سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی را جدی بگیرند.

وی همچنین به روز جهانی قدس و راهپیمایی این روز اشاره کرد و گفت: این مراسم در رفسنجان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج آغاز و به مصلی امام خامنه‌ای منتهی می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آل خلیفه، سردار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :