ظلم عرضه مواد مخدر به خانواده فروشنده سرایت خواهد کرد

  • شناسه خبر: 23955
ظلم عرضه مواد مخدر به خانواده فروشنده سرایت خواهد کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: فروش موادمخدر ظلم به جامعه و بشریت است و این ظلم به خانواده فروشنده سرایت خواهد کرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: فروش موادمخدر ظلم به جامعه و بشریت است و این ظلم به خانواده فروشنده سرایت خواهد کرد.

به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در همایش پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری با تسلیت ایام شهادت امام‌علی(ع) افزود: از قبل از انقلاب در داخل کشور خشخاش کشت می‌شد و برخی نواحی به‌صورت رسمی برداشت آن صورت می گرفت.
وی ادامه داد: اما به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی این ظلم به جامعه برداشته شد و میدانی برای کشت این نوع مواد در کشور داده نشد.
رمضانی پور با اشاره به میدان‌دهی تولید تریاک در افغانستان، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اشغال افغانستان اراضی حاصلخیز افغانستان را زیر کشت خشخاش بردند که ظلم به مردم مظلوم جهان شد و این کار به اسم افغانستان تمام شده در حالیکه مردم افغانستان کارشان این نیست و صدها رقم محصول می‌شد در اراضی این کشور کاشت اما آمریکا در واقع ظلم به بشریت و جوامع می‌کند.
وی اذعان کرد: جامعه ما نیز جامعه هدف آنها شده و با توجه به اینکه کشور ما محل ترانزیت مواد مخدر است و بیشتر قاچاق به سمت کشورهای اروپایی از کشور ما صورت می‌گیرد، ایران نیز طعمه این معاملات شده است.
امام جمعه رفسنجان گفت: عمده زندانیان ما مواد مخدر هستند کسانی که در دام این مواد گرفتار می شوند هم به خود و هم به خانواده و جامعه ظلم می‌کنند.
رمضانی پور با اشاره به روایاتی از ائمه در مورد ظلم به دیگران ابراز داشت: کسی که ظلم می‌کند ظلم به خود او یا مال او و یا به فرزندانش سرایت می‌کند.
وی گفت: هر معتاد به مواد مخدر از قبل معتاد به سیگار بوده که سیگار مقدمه‌ای برای اعتیاد است.
امام‌جمعه رفسنجان به روایتی دیگر از امام‌صادق(ع) اشاره و گفت: از ظلم کردن بپرهیزید چرا که ظلم تاریکی‌های روز قیامت را در پی دارد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خانواده، موادمخدر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :