کودک آزاری عمده عامل مراجعه به اورژانس اجتماعی رفسنجان

  • شناسه خبر: 24014
کودک آزاری عمده عامل مراجعه به اورژانس اجتماعی رفسنجان

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: کودک آزاری عمده عامل مراجعه به مرکز اورژانس اجتماعی رفسنجان است.

به گزارش”روراستی” محمود حیدری در فرمانداری افزود: اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی اجتماعی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: اورژانس ها در کشور در سه سطح یک تا سه تشکیل شده اند که رفسنجان سطح دو است که در این سطح نگهداری افرادتا ۲۱ روز را داریم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان بیان کرد: گروههای هدف ما خانواده ای بدسرپرست، زوجین متقاضی طلاق، کودک آزاری، همسرآزاری، دختران و زنان در معرض آسیب و آسیب دیده و …هستند.

وی با اشاره به اینکه در رفسنجان عمده علل مراجعه کودک آزاری بوده است، تصریح کرد: سال گذشته ۳۵ مورد نگهداری داشتیم که علت آن دختران آسیب دیده و کودک آزادی بود.

حیدری عنوان کرد: خط ۱۲۳ خط تماس با اورژانس اجتماعی است و افراد در معرض خطرهای یادشده می توانند با آن تماس برقرار کنند و تیم سیار و تیم مددکار ما آماده ارائه خدمات به آنها خواهد بود که تا کنون ۸۰ مورد توسط تیم های ما به خانواده و جامعه بازگشتند.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس اجتماعی رفسنجان با مشکلات مالی مواجه است  چرا که برای آزمایشات، درمان و بیمه افراد باید هزینه بپردازیم، لذا از دستگاهها می خواهیم در این راستا همکاری کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مراجعه، کودک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :