یگان حفاظت از اراضی دولتی رفسنجان پیشتاز در استان کرمان

  • شناسه خبر: 24037
یگان حفاظت از اراضی دولتی رفسنجان پیشتاز در  استان کرمان

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: یگان حفاظت از اراضی دولتی و ملی رفسنجان در استان کرمان پیشتاز است و برای تجهیز آن اقدامات لازم انجام می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: یگان حفاظت از اراضی دولتی و ملی رفسنجان در استان کرمان پیشتاز است و برای تجهیز آن اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش”روراستی” به نقل از  روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، طی بازدید فرماندهی و جانشین یگان حفاظت از اراضی سازمان زمین و مسکن استان کرمان از  اراضی دولتی و ملی در رفسنجان در هفته گذشته، نقاط قوت و ضعف یگان تازه تأسیس شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 عباسی پور با بیان اینکه رفسنجان اولین شهرستان در استان کرمان است که با در اختیار قرار دادن ساختمان مجزی و امکانات مورد نیاز نسبت به تأسیس یگان حفاظت از اراضی اقدام نموده است  و در این زمینه پیشگام است، تصریح کرد: این یگان با امکانات محدود باید سطح وسیعی از اراضی ملی و دولتی را در حریم شهر رفسنجان و شهرهای تابعه حفظ نماید.

وی ادامه داد: از طریق مکاتبه با اداره کل و سازمان ملی زمین و مسکن پیگیر هستیم تا نسبت به تأمین خودرو، نیرو و امکانات مورد نیاز و تجهیز هرچه بهتر یگان اقدام گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان افزود: با رایزنی انجام شده یکی از بهترین عوامل کادر نیروی انتظامی به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی رفسنجان منصوب و مشغول به کار شده است که امیدواریم با توجه به سابقه و تجربه آقای خالویی بهتر از گذشته در حفظ حقوق دولت و بیت المال موفق باشیم.

وی یادآور شد: در یکسال گذشته بیش از ۱۸۰ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف و به دولت برگردانده شده است.

عباسی پور در پایان از حمایت ، معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان ، ریاست دادگستری ، دادستان و فرماندهی منطقه انتظامی رفسنجان که در راه اندازی یگان حمایت نموده و همواره در کوتاه نمودن دست افراد سود جو و چپاولگر از اراضی دولتی این اداره را پشتیبانیکرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی متذکر شد: از شهروندان در خواست داریم به محض مشاهده هرگونه تعدی و تجاوز به اراضی دولتی و ملی با شماره تلفن های ۳۴۳۲۷۲۰۶ و ۳۴۳۲۲۰۸۶ فرماندهی یگان حفاظت از اراضی شهرستان را در جریان امر قرار دهند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حفاظت، یگان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :