روز قدس روز اتحاد و عظمت اسلام در برابر کفار است

  • شناسه خبر: 24222
روز قدس روز اتحاد و عظمت اسلام در برابر کفار است

فرماندار رفسنجان با اشاره به حضور مردم رفسنجان در راهپیمایی روز قدس گفت: در این روز مردم در حمایت از مظلومان فلسطین اقتدار و عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش”روراستی” فرماندار ویژه رفسنجان در جمع راهپیمایان روز قدس این شهر افزود: مردم در این روز گرم حضور یافتند و با شعارهای کوبنده خود اتحاد جامعه اسلامی را به رخ جامعه بشریت کشیدند و به خون شهدا و آرمان های امام(ره) لبیک گفتند.

وی بیان داشت: مردم امروز آمدند که بگویند تا زمانی که ارزش های انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی،جهادی و شهادت وجود دارد در صحنه هستیم و روز قدس را برای حمایت از مظلومان فلسطین و همه مظلومان و آزادیخواهان عالم بزرگ می داریم.

ملانوری با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل سالهاست که پنجه در سرزمین های اشغالی انداخته است، تصریح کرد: شاید نیت امام خمینی(ره) از نامیدن این روز به نام روز قدس اتحاد کشورهای مسلمان و نشان دادن عظمت این امت بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه این اتحاد و همبستگی در برخی کشورهای اسلامی وجود ندارد که ناشی از غفلت است و این غفلت فجایعی از جمله کودک کشی عربستانی ها در یمن دارد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه زمانی که اتحاد مسلمانان نباشد، گروههای تکفیری و داعش تشکیل می شود، افزود: این گروهها به اسم اسلام و با پرچم اسلام سر از تن مسلمانان جدا می کنند و اسلام هراسی زاییده تفکر آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: روز قدس را امام(ره) با خردمندی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام نهادند تا ملل مسلمان یکپارچه و یکصدا شوند.

ملانوری اضافه کرد: امروز در کشور ما نیز لازمه رسیدن به اهداف و آرمان های امام راحل و پیشرفت و توسعه و آبادانی، اتحاد و  همبستگی و کنار گذاشتن اختلاف ها است، چرا که هر جا اختلافی وجود داشته عقب افتاده ایم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، روز، قدس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • واقع بين

    با سلام احتراماً خبر زیر جهت انعکاس حضورتان ارسال می گردد. همگام سازی تولید با دانش روز از مصادیق اقتصاد مقاومتی است. محمد جواد عبدالکریمی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: آنچه در اقتصاد مقاومتی مهم است " خوداتکایی " است که در کشاورزی نیز بایستی این مهم اتفاق بیافتد. وی افزود: کشاورز کرمانی بایستی علوم مرتبط با کار و حرفه خود را دقیقا فرا گرفته و با کارشناسان جهاد کشاورزی ارتباط مستمر داشته و از یافته های علمی و تحقیقاتی با خبر گشته وبه این وسیله نهایت بهره برداری رااز واحد تولیدی خود بنماید. مدیر روابط عمومی سازمان ابراز داشت: هرگاه دانش به مزرعه منتقل شود و کشاورزان، باغداران و پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان عملیات قبل وحین وبعد تولید، اعم از زارعی و باغی و تغذیه و... را بصورت علمی و اصولی انجام داده و با آفات محصولات کشاورزی و بیماری های دام، طیور و آبزیان آشنا باشند می توانند از بروز مشکلات در مسیر تولید جلوگیری نموده و در صورت بروز، با اقدام به موقع ، مبارزه نمایند، منجر به افزایش تولید در واحد سطح می گردد. عبدالکریمی در ادامه بیان داشت: در صورت افزایش عملکرد در واحد سطح، هزینه های تولیدکاهش می یابد و این امر سبب قدرتمند شدن کشاورزان از لحاظ اقتصادی و برطرف شدن نیاز کشور تا مرز خودکفایی ازلحاظ تولید محصولات کشاورزی و دامی شده که در صورت تولید محصولات صادراتی، به ارز آوری نیز منجر می شود و این امر از مصادیق اقتصاد مقاومتی است. مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی در جامعه گفت: هرگاه رسانه ها در امری وارد شوند آثار آن در جامعه بروز و نمود داشته و قطعا در این زمینه نیزحضور آنها منشا اثر خواهند بود.