۳۸۰۰ خانوار در رفسنجان زیر پوشش کمیته امداد هستند

  • شناسه خبر: 24254
۳۸۰۰ خانوار در رفسنجان زیر پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: سه هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: سه هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان هستند.

به گزارش”روراستی“یحیی صادقی شنبه شب در ضیافت افطاری در جمع خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان در تالار عقیق افزود: خیران ظرفیت خوبی در رفسنجان هستند و با تعاملی که بین مسؤولان این شهرستان وجود دارد، فضای امیدبخشی ایجاد شده تا در همه زمینه ها موفقیت کسب شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از برنامه های پیش روی کمیته استان به محرومیت زدایی جنوب کرمان اشاره و بیان داشت: با ایجاد فرصت های شغلی در صدد رفع محرومیت و توانمندی خانواده های محروم جنوبی هستیم که در اولویت قرار دارد.

وی اضافه کرد: سر فصل های جدید اشتغال برای واحدهای کوچک و مولد و جدید مطالعه شده که شاید در کشور اولین بار باشد که از دیگر برنامه های پیش روی ما است.

صادقی با اشاره به جمع آوری زکات فطره در روز عید فطر تأکید کرد: ۹۹ درصد نیازمندان شناسایی و زیر پوشش کمیته امداد هستند که اولویت پرداخت مبالغی که جمع آوری می شود با این نیازمندان است.

وی عنوان کرد: در رفسنجان سه هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از هفت هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ۴۲۰ نفر بچه های یتیم در بین آنها وجود دارد که از نعمت پدر محروم و نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

این مسؤول خاطر نشان کرد: برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان هر شهرستانی که کانون فرهنگی دارد از آن استفاده می شود و هر شهرستانی که کانون ندارد با همکاری بسیج و آموزش و پرورش از امکانات آنها استفاده می شود.

وی به برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان و خانواده ها نیز اشاره  کرد و برگزاری کلاس های آموزش خانواده را از محوری ترین برنامه های فرهنگی کمیته امداد برشمرد.

صادقی همچنین بر حفظ عزت نفس خانواده های مددجویان به ویژه فرزندان آن ها از سوی رسانه ها تأکید کرد و گفت: رسانه ها در زمان انعکاس کارهای کمیته امداد این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی از شعار سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» یاد کرد و متذکر شد: با توجه به مفهوم پرمحتوای این شعار بیشترین فعالیت را در این زمینه خواهیم داشت.

صادقی متذکر شد: از اینکه فرصت گذاشتید تا گوشه ای از برنامه های کمیته امداد را منعکس کنید از شما قدردانی می کنم.

۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کمیته، خانوار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :