اعتیاد عامل بسیاری از معضلات و گرفتاری های جامعه است

  • شناسه خبر: 24279
اعتیاد عامل بسیاری از معضلات و گرفتاری های جامعه است

امام جمعه رفسنجان گفت: عامل بسیاری از معضلات اجتماعی که دامنگیر خانواده ها شده است، اعتیاد است.

امام جمعه رفسنجان گفت: عامل بسیاری از معضلات اجتماعی که دامنگیر خانواده ها شده است، اعتیاد است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان که با حضو مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستادمبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری و جمعی از مدیران کل استان و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید از چندین سال گذشته کار انجام می شد.

۲

وی اضافه کرد: در حال حاضر در کشور به جایی رسیدیم که سن اعتیاد به زیر ۲۰ سال رسیده و نشان می دهد کار فرهنگی در این راستا انجام نشده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: کارها همه اش شعاری و ارائه آمار بوده  است، اگر کاری می کردیم که معتاد نداشتیم دیگر مواد فروش نبود.

وی با اشاره به اینکه یک چهارم هزینه ها اگر صرف پیشگیری از مصرف مواد می شد، این همه هزینه نمی دادیم، بیان کرد: ما برای هرچیزی پول داریم به جز کار فرهنگی و دستگاهها هم اعتبارات فرهنگی خود را در راستای جشن های میلاد و…صرف می کنند.

رمضانی پور با تأکید بر اینکه باید راهبرد دهیم تا به نتیجه برسیم و در آینده گزارش دهیم که چه قدر توانستیم آمار معتادان را کاهش دهیم، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم بساط ابزارآلات مواد مخدر را جمع کنیم از همین امروز باید شروع کنیم تا ظرف مدت دو، سه سال آینده با رویکرد فرهنگی آمار معتادان کاهش یابد.

وی با اذعان بر اینکه بسیاری از گرفتاری ها و معضلات اجتماعی که دامنگیر خانواده ها شده از ناحیه اعتیاد است، متذکر شد: اعتیاد فقر و نابودی خانواده ها را به دنبال دارد.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اعتیاد، موادمخدر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :