کاشت چمن ورزشگاه تختی رفسنجان نیمه دوم شهریور

  • شناسه خبر: 24308
کاشت چمن ورزشگاه تختی رفسنجان نیمه دوم شهریور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کاشت چمن طبیعی ورزشگاه تختی رفسنجان نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کاشت چمن طبیعی ورزشگاه تختی رفسنجان نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز می شود.

محمودی نیا امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات ورزشی، کلنگ زنی فضاهای ورزشی انجام نمی شود اما تجهیز و تعمیر اماکن و فضاهای ورزشی در اولویت سال جاری است.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه در بحث ورزش سه موضوع« انسان، فضا و فعالیت» مطرح است که انسان همان ورزشکاران و مربیان هستند و فعالیت همان فعالیت های ورزشی طول سال، تمرینات، همایش های ورزشی و…است که در برنامه ششم به آن پرداخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: اما دغدغه اصلی، بخش فضا است که با توجه به محدودیت منابع در سال جاری امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیران و بخش خصوصی بتوانیم این دغدغه را رفع کنیم.

وی با اشاره به امکانات سالن ورزشی تختی رفسنجان به افزایش متراژ سالن کشتی اشاره کرد و از کاشت چمن طبیعی این ورزشگاه در نیمه دوم شهریور ماه امسال خبرداد.

محمودی نیا اضافه کرد: چمن مصنوعی ورزشگاه تختی رفسنجان هم در اولویت است که اگر اعتباری اختصاص داده شود ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در مجموع باید تحولی در زمینه فضاهای ورزشی رخ دهد، خاطر نشان کرد: با این آب باریکه های دولتی نمی شود کار کرد، در رفسنجان ظرفیت خیران بالاست و هر چه بیشتر بتوانیم کار کنیم ورودی جوانان و نوجوانان به فضاهای ورزشی بیشتر می شود.

این مسؤول با اشاره به ورود بخش خصوصی برای احداث پیست موتورسواری و ماشین سواری در رفسنجان متذکر شد: برای مجوز آن در جاده سرچشمه پیگیری ها در حال انجام است و مسؤولان و هیأت پای کار باشند تا ظرفیتی در این زمینه ایجاد شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ورزش، چمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :