احزاب سیاسی بازیچه دشمنان قرار نگیرند

  • شناسه خبر: 24393
احزاب سیاسی بازیچه دشمنان قرار نگیرند

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اگر احزاب در راستای سیاست‌های اسلام عمل کنند خوب است و هر اندازه سیاست‌بازی و عدم صداقت از خود نشان دهند مورد لعن و نفرین مردم قرار می‌گیرند، گفت: احزاب سیاسی بازیچه دشمنان قرار نگیرند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اگر احزاب در راستای سیاست‌های اسلام عمل کنند خوب است و هر اندازه سیاست‌بازی و عدم صداقت از خود نشان دهند مورد لعن و نفرین مردم قرار می‌گیرند، گفت: احزاب سیاسی بازیچه دشمنان قرار نگیرند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان با اشاره به جریان فتنه ۸۸ افزود: دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها در این جریان مبالغ هنگفتی را هزینه کردند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند و عده‌ای نیز در داخل کمک کردند و به انجام این فتنه رغبت نشان دادند و برخی مسئولان هم ساکت بودند.

وی ادامه داد: حساسیت رهبر انقلاب نسبت به فتنه ۸۸ در این است که برخی بی‌تفاوت از کنار آن رد می‌شوند در حالی که رهبر انقلاب این را نمی‌پسندند و به مردم اعلام کردند که نسبت به این فتنه بی‌تفاوت نباشید.

رمضانی پور گفت: اجازه نمی‌دهیم عکس فتنه‌گران در شهر رفسنجان بر روی شیشه ماشین‌های حامیان آنها نصب شود با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان و با کمک جوانان حزب‌الهی و مومن دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم فتنه انگیزی شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه سخن، سکوت و نوع نگرش ما نباید موجب تقویت فتنه شود،تصریح کرد: بیش از صدها بار رهبر انقلاب اسلامی در مورد فتنه بیاناتی داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

رمضانی‌پور ادامه داد: دشمنان برای ما شیعیان، فرقه شیخیه، وهابیت و بابیت را ایجاد کردند، امروز باید به هوش باشیم و فریب مهربانی‌های فرقه بهائیت را نخوریم، اینها محکوم به مرگ هستند اما نظام و مردم ما به این وظیفه به خوبی عمل نمی‌کنند.

وی با اذعان به اینکه کشور ایران اسلامی حزب را بر نمی‌تابد، ابراز داشت: اگر احزاب در راستای سیاست‌های اسلام عمل کنند خوب است، احزاب هر اندازه سیاست‌بازی و عدم صداقت از خود نشان دهند مورد لعن و نفرین مردم قرار می‌گیرند، لذا احزاب سیاسی بازیچه دشمنان قرار نگیرند.

وی همچنین به ضرورت نظارت بیشتر برای دولتمردان به گلوگاه‌های اقتصادی کشور اشاره داشت و افزود: ضرورت دارد بر سیستم‌های بانکی نظارت بیشتر شود تا دشمن نتواند نفوذ کند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: نظارت جدی بر پولشویی و طمع افراد به بیت‌المال شود، افرادی که حقوق‌های چند صد میلیون تومانی در ماه دریافت می‌کنند باید عزل و مال را به خزانه بیت‌المال برگردانند و محاکمه شوند.

وی گفت: دولتمردان این تقصیرها را گردن به دولت‌های قبل نیندازند در دولت جدید که سه سال از عمرش می‌گذرد مدیران بیمه حقوق‌های گزاف دریافت می‌کنند و برخی مدیران هم در دولت جدید حقوقشان افزایش یافت.

وی در بخش دیگری از خطبه ها از حضور چشمگیر مردم در نماز پر شکوه عید سعید فطر قدردانی کرد و افزود: کسانی که در نماز عید سعید فطر حضور یافتند، حماسه انسانی بی‌نظیری را خلق کردند.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در جمع‌آوری کفاره و فطریه کمک کردند و در این راستا ۲۹ میلیون تومان جمع‌آوری شد که به اهل آن خواهد رسید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اهمیت حجاب بیان داشت: مردم ما جان خود را دادند و اسیر شدند، اما زیر ننگ بی‌حجابی نرفتند، حافظ سلامت، عفت زن و حجاب است و در واقع بی‌حجابی مقدمه بی‌عفتی در جامعه می‌شود و این عفت باید در زن و مرد باشد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و مدارس و همه آحاد وظیفه دارند در بحث فرهنگسازی حجاب نقش ایفا کنند و به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

رمضانی‌پور ابراز داشت: داشتن حجاب ‌یکی از مقررات نظام است، دستگاه‌های امنیتی و اجرایی می‌توانند با پدیده‌های شوم بدحجابی مقابله کنند، وظیفه صدا و سیما در این میان سنگین است.

وی متذکر شد: صدا و سیما یک دانشگاه برای اقشار مردم می‌تواند باشد، این نهاد از بهترین روش‌های فرهنگ عفاف می‌تواند استفاده کند و بهترین  مقلد حجاب و عفاف در جامعه باشد.

برچسب ها:
رفسنجانف روراستی، احزاب، دشمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :