چهار بازیکن مس رفسنجان قرارداد خود را تمدید کردند

  • شناسه خبر: 24432
چهار بازیکن مس رفسنجان قرارداد خود را تمدید کردند

امیرحسین کشاورزی، علیرضا میرزاحسینی، احسان پیرهادی و علیرضا محمودی قرارداد خود را با مس رفسنجان تمدید کردند.

به گزارش”روراستی” امیرحسین کشاورزی بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

کشاورزی که در تمامی رده های سنی این باشگاه حضور داشته این فصل شاگرد کلانتری خواهد بود و سرمربی مس رفسنجان حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.
علیرضا میرزاحسینی دیگر بازیکن تیم صنعت مس رفسنجان نیز با حضور در محل باشگاه صنعت مس رفسنجان  قرار داد خود را به مدت یکسال دیگر با این تیم تمدید کرد.

این مهاجم رفسنجانی که فصل قبل را با مصدومیت پشت سر گذاشته در این فصل با بهبودی کامل به ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان بر گشته است تا در این فصل ناکامی های گذشته را جبران کند.
همچنین احسان پیرهادی هافبک جنگنده فصل قبل مس رفسنجان که بازی های قابل قبولی را در این تیم به نمایش گذاشت، بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و پیراهن نارنجی مس رفسنجان را در فصل بعد به تن خواهد کرد.پیرهادی در فصل گذشته یکی از برترین های مس رفسنجان بوده و توانست ۲۶۴۰ دقیقه برای مس رفسنجان به میدان برود و ۷ گل برای این تیم به ثمر برساند.
علیرضا محمودی هافبک مس رفسنجان نیز با حضور در باشگاه مس رفسنجان قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

این بازیکن که فصل قبل یکی خوب های مس رفسنجان بود توانست با ۱۶۹۹ دقیقه برای مس رفسنجان به میدان برود.

گفتنی است محمودی از آکادمی باشگاه مس رفسنجان پرورش یافته و در تیم های رده سنی این باشگاه حضور داشته است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تمدید، قرارداد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :