رسیدگی به دغدغه‌های هنرمندان کرمانی در کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی

  • شناسه خبر: 24434
رسیدگی به دغدغه‌های هنرمندان کرمانی در کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی

استاندار کرمان گفت: آمادگی داریم در قالب کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی این استان به دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر رسیدگی کنیم.

به گزارش”روراستی” علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی استان اظهار داشت: کمیته رفع موانع تولید به صورت مرتب در حوزه پروژه‌های اقتصادی استان کرمان برگزار می‌شود و کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی استان کرمان تشکیل شده تا موانع موجود در مسیر فرهنگ و هنر را مطرح کنیم و این کمیته یک کمیته استانی است و هنوز در سطح کشور راه‌اندازی نشده است.

وی بیان کرد: غنای کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی استان کرمان بستگی به مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر دارد و آنها باید متقاضی تشکیل جلسه‌ها باشند و دولتی‌ها نیز کمک می‌کنند و موانع را برمی‌دارند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امیدوارم کمترین مشکل را در مسیر فرهنگ و هنر داشته باشیم، ابراز داشت: باید اطلاع‌رسانی خوبی درباره کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی استان کرمان صورت گیرد تا فعالان فرهنگ و هنر بدانند این کمیته تشکیل شده است و شرایط فرهنگ و هنر را درک می‌کند.

رزم‌حسینی ادامه داد: به طور معمول نگاه بخش خصوصی به دولت به این شکل است که از دولت کمک می‌خواهد و انتظار دارد، دولت فقط کمک‌های مادی را انجام دهد در حالی که بعضی از مسائل از طریق شیوه‌های دیگر مانند بررسی قوانین قابل پیگیری و رفع است.

وی تأکید کرد: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمال و جنوب استان کرمان باید فعالیت بیشتری در رابطه با کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی داشته باشند تا اصحاب فرهنگ و هنر احساس نکنند این کمیته به صورت تشریفاتی است.

استاندار کرمان در پایان بیان کرد: آمادگی داریم در قالب کمیته رفع موانع توسعه فرهنگی استان کرمان به دغدغه‌های فرهنگی اصحاب فرهنگ و هنر رسیدگی کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رسیدیگی، دغدغه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :