برنامه های هیئت کربلا سپری در برابر جنگ نرم دشمنان است

  • شناسه خبر: 24443
برنامه های هیئت کربلا سپری در برابر جنگ نرم دشمنان است

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: هیئت کربلا با برنامه های ارزشی خود در برابر جنگ نرم دشمن سینه سپر کرده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: هیئت کربلا با برنامه های ارزشی خود در برابر جنگ نرم دشمن سینه سپر کرده است.

به گزاش”روراستی” سرهنگ عباسی در حاشیه جشن های شبانه در بوستان جوان در جمع مردم رفسنجان افزود: در شهرستان رفسنجان بنا را بر این داریم که با برخورد احتماعی با آسیبها مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه یک روحانی و خطیب توانای کشوری دعوت می شود و در پارک با مهارتی که دارد مردم را نسبت به مشکلات آگاه سازی می کند، کار فرهنگی و ارزشمندی است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه دشمن اگر در جبهه سخت نتوانست کاری از پیش ببرد امروز از طریق حمله نرم وارد شده و فکر و قلب جوانان ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: هیئت کربلا رفسنجان با برنامه های فرهنگی و ارزشی که در پارک برگزار می کند در برابر جنگ نرم دشمن سینه سپر کرده است.

وی ادامه داد: جهان استکبار می خواهد جوانان ما را از مسجد، عاشورا و امام حسین(ع) جدا کند و تقدس زدایی کند، می خواهد جوانان ولنگار شوند و بی حجابی مسلک شود و غیرت دینی و ملی ما را از بین ببرند، اما این کارهای فرهنگی که جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است، عالی است و روحانی مانند حجت الاسلام ایزدخواه مانند یک سردار جنگ نرم در مسیر الهی گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه برخورد اجتماعی بر برخورد انتظامی مقدم است، خاطر نشان کرد: زمانی که با خرده فروشان مواد مخدر برخورد می کردیم توازن برقرار نشد و از قلیان غافل شدیم، در حالیکه مضرات قلیان بسیار زیاد و این وسیله دوازه ورود به اعتیاد به مواد مخدر است.

وی گفت: این برنامه ها به کمک نیروی انتظامی می آید چرا که تأثیرگذار است و در پیشگیری از معضلات اثر خوبی در جامعه به ویژه در بین خانواده ها دارد.

عباسی اظهار داشت: دغدغه مسؤولان این شهرستان برای مقابله با آسیب های اجتماعی زیاد است و هیچ شهرستانی مانند رفسنجان نیست که مسؤولان با هماهنگی یکدیگر جهت کاستن آسیب ها تلاش کنند.

وی از تلاش امام جمعه، فرماندار، شهردار و..قدردانی کرد و گفت: از بسیج مستضعفان که همواره یار و یاور نیروی انتظامی است نیست قدردانی می کنم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کربلا،جنگ نرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :