حجاب و عفاف بهترین خاستگاه امنیت عمومی است

  • شناسه خبر: 24502
حجاب و عفاف بهترین خاستگاه امنیت عمومی است

امام‌جمعه رفسنجان گفت: حجاب و عفاف بهترین خاستگاه امنیت عمومی است.

امام‌جمعه رفسنجان گفت: حجاب و عفاف بهترین خاستگاه امنیت عمومی است.

به گزارش”روراستی”  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه صیانت از حریم عمومی با موضوع عفاف و حجاب در فرمانداری با گرامیداشت  واقعه عظیم مسجد گوهرشاد و عمق عظیم حادثه عنوان کرد:  در این حادثه تنها یک هزار  و۲۰۰ نفر اسیر و بین دو تا پنج‌هزار نفر کشته شدند و هیچ شناسایی از کشته شده‌ها نشده است، نشان داد مردم آن روز جان خود را دادند تا از بی‌حجابی در جامعه جلوگیری شود.

امام‌جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر چه این امکانات آن روز نبود اما مردم غیرت دینی داشتند و جلوی کشف حجاب گرفته شد و توطئه‌ای که می‌خواستند در تمام کشور پیاده کنند خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز دوباره کشف حجاب که شاید حاصل  سهل‌انگاری و غفلت یا کارهای شعاری بوده یا اینکه به وظایفمان درست عمل نکردیم ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بدترین جاهایی که بدحجابی مشاهده می‌شود فرودگاه‌ها، پایانه مسافربری، پارک‌ها و.. است، افزود: خدمه هواپیما با کمال بی‌شرمی خودشان بی‌حجاب هستند اما به مسافران می‌گویند حجاب خود را رعایت کنید که انگار مسخره می‌کنند، لذا شرکت‌های هواپیمایی باید رعایت کنند و به این مسائل اهمیت دهند.

رمضانی‌پور بیان کرد: نباید اسما مسلمان باشیم بلکه رسما و در عمل باید مسلمان باشیم، رئیس اداره‌ای که کارکن زن خود را بی‌حجاب می‌بیند اما تذکر نمی‌دهد، نشان از درست عمل نکردن است، ما در رفسنجان زرومان به این مانکن‌ها نرسید که فضاحت‌بار است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در رفسنجان نباید اینگونه مانکن‌ها وجود داشته باشد، وضع این شهر مذهبی نباید اینگونه باشد و چهره غیراسلامی ایجاد شود، خاطر نشان کرد:  بدحجابی هم برای خواهران و هم برای برادران است، باید به مردان هم تذکر داده شود، ما  باید در زمینه‌های مختلف کار می‌کردیم تا بدحجابی ترویج نیابد.

وی اظهار کرد: افراد هر جا بفهمند با بدحجاب‌ها برخورد می شود مراقبت می‌کنند و با وضعیت نامناسب در آن محل حاضر نمی‌شوند، لذا باید از ابزارهایی که در دست داریم استفاده کنیم و غیرتمان تحریک شود تا نسبت به بخش حجاب و عفاف که بهترین خاستگاه امنیت عمومی است کار کنیم.

رمضانی‌پور با بیان اینکه برگزاری این جلسات خوب است، تأکید کرد: فقط شعاری نباشد بلکه مصوبات جلسه‌ها عملی شود، در فردوگاه، راه‌آهن، پارک‌ها و ترمینال و…تذکر داده شود و با بدحجابان برخورد لسانی شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حجاب، امنیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :