آغاز اردوهای جهادی بسیج دانشجویی رفسنجان با حضور ۳۰۰ دانشجو

  • شناسه خبر: 24539
آغاز اردوهای جهادی بسیج دانشجویی رفسنجان با حضور ۳۰۰ دانشجو

اردوهای جهادی تابستان بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان با حضور بیش از ۳۰۰ دانشجوی بسیجی آغاز شد.

اردوهای جهادی تابستان بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان با حضور بیش از ۳۰۰ دانشجوی بسیجی آغاز شد.

به گزارش”روراستی” دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی، تابستان امسال همچون سالهای گذشته در مناطق استان و شهرستان خدمت رسانی می کنند .

تابستان ۹۵ بالغ بر۳۰۰دانشجو از جهادگران دانشگاههای رفسنجان به این اردوها اعزام می شوند که این اردو ایام عیدامسال هم با حضور حدود۸۰ نفر برگزار شد.

بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان دانشجویان جهادگر را در قالب ۶ گروه برای خدمت رسانی اعزام می کند که در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشتی، مشاوره، عمرانی، آموزشی،

ورزشی، هنری و آشپزی خدمت رسانی می کنند.

درحال حاضر گروه جهادی نرجس خاتون از دانشگاه حضرت نرجس (س) در منطقه خنامان مشغول به خدمت رسانی است و گروه جهادی آیه های ایثار دانشگاه ولی عصر(عج) و همچنین گروه جهادی شهیدامینی دانشگاه کار از اول مرداد در منطقه فاریاب در جنوب استان کرمان مشغول به خدمت رسانی خواهند شد.

همچنین گروه جهادی شهید عباس زاده دانشگاه آزاد و گروه جهادی شهید میرافضلی دانشگاه پیام نور به ترتیب از۵  تا ۱۴ مرداد کار خود را در روستاهای بردسیر و رفسنجان آغاز می کنند و گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی از اواخر مرداد در  زمینه دنداپزشکی، پزشکی، عمرانی، آموزشی و ورزشی در روستا های بافت  خدمت رسانی خواهند کرد.

یادآور می شویم که در سال ۹۴ بسیج دانشجویی رفسنجان موفق به کسب رتبه نخست در خدمت رسانی و گروهای جهادی در بسیج دانشجویی استان شد.

همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان اهمیت اردوهای جهادی را بیان کردند و این اردوها  برای ساخته شدن جوانان است، هدف از برگزاری این اردوها علاوه بر خدمت رسانی، خودسازی دانشجویان در این مناطق با شرایط سخت است و همچنین این دانشجویان نسبت به این مناطق بیشترآشنا می شوند و مسئولان آینده این نظام همین دانشجویان هستند که سبب می شود نگاه ویژه تری به این مناطق داشته باشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بسیج، دانشجویی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :