کشف محموله‌ قاچاق ۱۹۰ میلیارد تومانی در هرمزگان/۱۷ قاچاقچی دستگیر شدند + جزییات

  • شناسه خبر: 24681
کشف محموله‌ قاچاق ۱۹۰ میلیارد تومانی در هرمزگان/۱۷ قاچاقچی دستگیر شدند + جزییات

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ از قاچاقچیان کالا و ارز خبر داد.

به گزارش”روراستی” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، عزیزاله ملکی افزود: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تدابیر فرمانده ناجا و تشکیل قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق، برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی چندین ماه اقدامات اطلاعاتی ، مراقبت های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه کارکنان انتظامی استان چندین شرکت کاغذی مهم وارد کننده کالا تحت اشرافیت اطلاعاتی قرار گرفته و یکی از شبکه های مهم قاچاق که با شیوه های مختلف از جمله جعل اسناد، اقدام به قاچاق کالا به صورت کلان می کرد در دو مرحله شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، افزود: در مرحله اول ۱۱ دستگاه کانتینر حامل لوازم خانگی و ظروف قاچاق از قاچاقچیان در قالب جعل اسناد توقیف که با ادامه تحقیقات ویژه ۲۱۰ دستگاه کانتیر قاچاق با محموله های لوازم خانگی ، ظروف شیشه ای ، اسباب بازی و لوازم خودرو شناسایی و تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی و پلمب‌های غیر قانونی کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: تعدادی از قاچاقچیان قصد خروج از کشور را داشتند که با اقدامات به موقع ماموران انتظامی و هماهنگی و کمک موثر مراجع قضائی، ۱۷ نفر از صاحبان محموله های قاچاق که حدود ۱۹۰ میلیارد تومان این محموله ارزش گذاری شده است دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد : همچنین ۲۳ نفر از عوامل مرتبط با این شبکه که از سازمان های متعدد در سطح کشور هستند، شناسایی و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی و انتظامی در حال پیگیری به صورت ویژه است.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،قاچاق، محموله
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :