فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث ولنگاری فرهنگی در جامعه جدی گرفته شود

  • شناسه خبر: 24704
فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث ولنگاری فرهنگی در جامعه جدی گرفته شود

امام جمعه رفسنجان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث ولنگاری فرهنگی در جامعه هشداری برای مسؤولان، ملت و همه دلسوزان نظام است و باید جدی گرفته شود.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: شورای فرهنگ‌ عمومی شهرستان رفسنجان باید تأثیرگذار باشد و مصوبه قاطعی داشته باشد.
وی عنوان کرد: پنجم مرداد سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور را پیش روی داریم و فرمایش رهبر انقلاب این است که نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است و امام راحل نیز مکرر در بیانات خود نماز جمعه را در رأس همه امور و عنایات حق تعالی دانستند.
امام‌ جمعه رفسنجان همچنین با اشاره به بیانات ۱۴ دی ۹۴ رهبر انقلاب بیان کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا در جامعه است و ما چه کار کردیم، برای نماز جمعه که جنبه قرارگاهی داشته باشد و این تشکیل قرارگاه بر عهده  نهاد نماز جمعه و امام‌ جمعه نیست، بلکه دستگاه‌های مرتبط به‌ ویژه شورای فرهنگ‌ عمومی بازوی توانمندی برای این قرارگاه است که کارهای فرهنگی در شهرستان رصد و محقق شوند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از سال‌های دور بحث تهاجم‌ فرهنگی و شبیخون فرهنگی را عنوان می‌کردند که جدی گرفته نشد، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم، پدیده شوم فرهنگ غرب در جامعه ما رواج یافته به‌ ویژه پدیده بدحجابی و بی‌حجابی در کشور جاری شده که بلای عام است و باید با ابزاری با آن برخورد شود.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند «امروز احساس ولنگاری فرهنگی در جامعه می‌کنم» و کسی نیست، این فرمایش رهبر را جدی بگیرد و این ولنگاری فرهنگی هشداری به مسؤولان، همه ملت و دلسوزان نظام است، اما باز هم این قضیه جدی گرفته نمی‌شود، اما اگر فقط عادت کرده باشیم به این جلسات باز هم دستاوردی نخواهیم داشت، لذا باید برخورد جدی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: امام علی (ع) فرمودند «اگر کسی دنبال کاری باشد و جدیت به‌ خرج دهد به آن می‌رسد»، چه‌ طور برای کسب ثروت شاهد هستیم، افراد چگونه جدیت به‌ خرج می‌دهند و در فیش‌های حقوقی نجومی چگونه مقاومت می‌شود، هر چند به زیان خود دولت تمام می‌شود، اما با جدیت دنبال می‌شود.
رمضانی‌پور یادآور شد: امام راحل بیش از ۱۰ سال بحث خدمت کردن به نظام را مطرح کردند و رهبر معظم انقلاب مکرر خدمت‌رسانی به مردم را افتخار دانستند، اما امروز فیش‌های حقوقی بالا هنوز وجود دارد و کسی نیست طلبکار این افراد شود، بلکه شاید چند روز دیگر مدعی شوند چرا آبروی ما را بردید.
امام جمعه رفسنجان متذکر شد: این حقوق‌های نجومی به نظام و انقلاب زیان دارد و ضربه‌های کاری وارد می‌کند.
وی با بیان اینکه برای کنسرت‌های موسیقی نظر رهبری و مراجع تقلید باید معظم شمرده شود و این ولنگاری فرهنگی جدی گرفته شود، تصریح کرد: اخیرا شاهد بحثی در زمینه صیانت از کنسرت‌های موسیقی هستیم، ما نمی‌دانیم چه انگیزه‌ای برای ایجاد کنسرت موسیقی در جامعه وجود دارد، کنسرت، معیشت و شغل مردم و اقتصاد جامعه را درست می‌کند به چه قیمت می‌خواهند نشاط جامعه را درست کنند.
امام جمعه رفسنجان به فتاوای مراجع و صحیفه نور حضرت امام‌ خمینی (ره) اشاره کرد و ابراز داشت: کنسرت موسیقی منکری در جامعه است.
وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از فتنه و کسانی که مواضع خود را در برابر فتنه شفاف نکردند، اشاره کرد و افزود: امروز اگر رهبری با شدت از فتنه سخن به‌ میان می‌آورند به لحاظ این است که احساس خطر کردند و ممکن است، فتنه جدیدی به‌ وجود آید، اما باز هم عده‌ای از فتنه‌گران و حامیان فتنه حمایت می‌کنند.
رمضانی‌پور تأکید کرد: فرمایشات رهبری در مورد انقلاب و انقلابی بودن را باید جدی بگیریم و تابع باشیم، باید سرباز ولایت باشیم و آن چه ولی‌امر مسلمین می‌خواهند به آن عمل کنیم.

۳

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، فرهنگی، جدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :