بدحجابی ها در جامعه ناشی از بی غیرتی مردان است

  • شناسه خبر: 24727
بدحجابی ها در جامعه ناشی از بی غیرتی مردان است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه غیرت در جامعه باید پررنگ تر شود، گفت: بدحجابی و بی حجابی در جامعه ناشی از بی غیرتی مردان است.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اول مرداد ۹۵ با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق برای همه مومنان است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب یک سنگر اساسی در برابر تهاجم همه‌جانبه دشمن است، افزود:  نماز جمعه علاوه بر عبادت از سیاست و معارف حقه نیز بهره می‌گیرد و بی‌توجهی به حضور در این نماز و ترک آن بدون عذر شرعی نشان نفاق است.

وی ادامه داد: در کنار نمازگزاران افراد زیادی از جمله خدمتگزاران انتظامی و نظامی و نیروهای بسیجی، اورژانس و آتش‌نشانی، اعضای شورای فرهنگ عمومی که برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم خدمت‌رسانی می‌کنند و جای تقدیر دارد.

وی بیان داشت: اگر رهبری می‌فرمایند از کسانی که موضع خودشان را در برابر فتنه ۸۸ مشخص نکردند حمایت نکنید، ما نباید دیگر هیچ نوع حمایتی از قلمی و زبانی داشته باشیم.

رمضانی‌پور گفت: اگر شخصی منحرف است و با نظام، انقلاب و رهبری زاویه دارد، تقصیر بنده نیست، رهبر بارها مطرح کردند که افراد مواضع خود را درباره فتنه ۸۸ مشخص کنند و در غیر این صورت ما از آنها بیزاریم هرکسی می‌خواهد در هر مقامی باشد.

وی با تأکید بر اینکه غیرت باید در جامعه پررنگ‌تر شود، تصریح کرد: غیرت متعلق به مردان است و پاکدامنی زنان جامعه نیز از آن نشات می‌گیرد و بدحجابی و بی‌حجابی ناشی از بی‌غیرتی مردان است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه این انقلاب با خون صدها هزار شهید به ثمر رسیده و پرشتاب در دنیا در حال حرکت است، تصریح کرد: نمی‌توان این انقلاب را به دست کسانی که دلداده غرب هستند، به اموال مردم طمع دارند و فیش‌های نجومی دریافت می‌کنند بسپاریم، این افراد در دوران دفاع مقدس هم کاری نکردند.

وی گفت: از دولت می‌خواهیم از اینها حمایت نکند و خون به دل رهبر نریزد، بلکه با مردم صادق باشد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی آن را اقتصاد غیردولتی دانست و تصریح کرد: دولت باید برای حضور مردم در عرصه اقتصادی زمینه‌سازی کند. در برخی استان‌ها یارانه مردم برای کار اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و بسیار ارزشمند است که بخشی از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان یارانه استان در این زمینه به کار گرفته شود.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: دیدید که آمریکا بدعهد است و به قول‌هایش عمل نمی‌کند، فرمایش رهبری را گوش دهید و در قول و عمل صادق باشید.

وی به حوادث کشمیر اشاره کرد و امتذکر شد: در جریان حوادث تروریستی فرانسه از سوی دولت جمهوری اسلامی پیام محکومیت ارسال شد و در مورد کشمیر حاضر نشدند هیچ پیام و اخطاری دهند، چرا در برابر حوادث منطقه یک بام و چند هوا عمل می‌کنید.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بی غیرتی، مردان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :