وقتی افزایش نرخ استخرها جوانان را به استخرهای غیر ایمن می کشاند و آمار کشته ها بالا می رود

  • شناسه خبر: 24742
وقتی افزایش نرخ استخرها جوانان را به استخرهای غیر ایمن می کشاند و آمار کشته ها بالا می رود

افزایش نرخ استخرها سبب شده برخی نوجوانان و جوانان به دلیل عدم توانایی در پرداخت پول بلیت به سمت استخرهای غیرمجاز روی بیاورند و این امر سبب تلفات زیادی در سال جاری شده است.

به گزارش”روراستی” با افزایش نرخ بلیت استخرها جوانان انگیزه ای برای استفاده از استخرهای استاندارد موجود در شهر ندارند و به همین دلیل به سمت استخرهایی که عمده در باغات کشاورزی و ویژه آبیاری هستند روی آورده اند که آن هم خطرات خود را دارد.

از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نفر در این استخرهای غیراستاندارد غرق شده و جان خود را از دست داده اند که این تلفات در نقاط مختلف شهرستان بوده و آمار بالایی به شمار می رود.

از آنجا که در فصل تابستان استفاده از فضاهایی همچون استخر افزایش می یابد و از طرفی این امر سبب تغییر چند برابری در نرخ بلیت استخرها می شود، پاسخگوی این نیاز جوانان و نوجوانان کیست؟

خانواده های زیادی از این مشکل و افزایش نرخ بلیت ها نگران هستند که شاید فرزندان آنها هم سر از استخرهای غیرمجاز در آورند و به این مصیبت گرفتار شوند، لذا خواستار توجه و اهمیت به این موضوع مهم هستند و می طلبد مسؤولان نسبت به کاهش نرخ بلیت استخرها و حمایت از نوجوانان و جوانان در این راستا چاره ای بیندیشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نرخ، استخر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    کاشکی یه سر به استادیوم تختی و سالن های ورزشی هم می زدید و می دید که سالن ها رو به جوان های ایرانی نمیدن و تماما در اختیار افاغنه هستند به دلیل اینکه پول بیشتری میدن