در موضوع هسته‌ای هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

  • شناسه خبر: 2481
در موضوع هسته‌ای هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: فناوری هسته‌ای حاصل تلاش دانشمندان و صبر و استقامت ملت ایران است و به همین خاطر از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد. به گزارش روراستی، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در کنگره شهدای جهاد علمی که روز گذشته به همت بسیج اساتید در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار […]

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: فناوری هسته‌ای حاصل تلاش دانشمندان و صبر و استقامت ملت ایران است و به همین خاطر از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.صلاحی

به گزارش روراستی، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در کنگره شهدای جهاد علمی که روز گذشته به همت بسیج اساتید در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، ضمن خیرمقدم به خانواده شهدا و مسئولین و کسانی که در این کنگره شرکت کردند، گفت: این کنگره در زمانی برگزار می‌شود که نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در حال مذاکره با طرف‌های غربی و آمریکا هستند و به خاطر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه ویژه‌ای در دنیا به دست آورده و توانسته نظام تک قطبی را تبدیل به یک نظام چند قطبی کند، این مسئله بسیار دارای اهمیت شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به سمت یک صنعت پیشرفته هسته‌ای در حال گام برداشتن است و هر روز به دستاوردهای جدیدی در این رابطه می‌رسد و هیئت مذاکره و در راس آنها آقای ظریف و رئیس دولت باید به یاد بیاورند که غربی‌ها و آمریکا با ما چه کردند و چگونه جنگ تحمیلی را برای ما به وجود آورده و بعد از آن وقتی سازمان ملل، عراق را به عنوان متجاوز اعلام کرد هیچ کدام از این کشورها آن را محکوم نکردند و حتی در محاکمه صدام از این موضوع حرفی نزدند و صدایشان درنیامد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: امید داریم این اجلاس که با حضور خانواده شهدا و اساتید بسیجی همراه است، این پیام را برای تیم مذاکره کننده و دیپلماسی ما داشته باشد که در مذاکرات خود بسیار مواظب باشند و طرف مقابل را کاملا بشناسند. همانگونه که امام آنها را خوب شناخته بود.

صلاحی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای اینکه امروز در بحث هسته‌ای ما به این جایگاه برسیم، سال‌ها زحمت‌های فراوانی کشیده شده است و دانشمندان ارزشمند در این راه جان خود را فدا کردند. ما مطمئن هستیم که هیئت مذاکره کننده از خواسته بزرگ مردم و مواضع نظام عقب‌نشینی نخواهند کرد و محکم و با قدرت تمام در پای میز مذاکره برای آنچه مردم و نظام خواسته است، ایستادگی می‌کنند و ما هم هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

 

منبع :فارس

برچسب ها:
انرژی هسته ای خط قرمز رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :