تلفیق امکانات سنتی با تکنولوژی در بهره وری و اقتصاد مقاومتی مؤثر است

  • شناسه خبر: 24836
تلفیق امکانات سنتی با تکنولوژی در بهره وری و اقتصاد مقاومتی مؤثر است

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: تلفیق امکانات موجود و سنتی با تکنولوژی روز مصداق اقتصاد مقاومتی و بهره وری در واحد سطح با استفاده از امکانات کم می باشد.

به گزارش”روراستی“رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان در این رابطه افزود: با حضور اعضاء کانون یادگیری مرکز جهاد کشاورزی بهرمان از موتورپمپ یدالله آباد علی نژاد واقع در غرب بهرمان بازدیدی صورت گرفت که  علینژاد از اعضاء فعال کانون یادگیری بهرمان ، علاوه بر باغات پسته دارای استخرهای ذخیره آب، پرورش و تولید ماهی، پرورش و تولید بلدرچین، مرغ، شتر مرغ، مرغ شاخدار، اردک، گاو، بز دورگه و … می باشند.

وی افزود: این فعالیت ها در مجموعه سنتی با تلفیق تکنولوژی روز صورت گرفته و ازامکانات موجود در منطقه و محیط کشاورزی خود به نحو احسن استفاده شده و این خود مصداق اقتصاد مقاومتی و بهره وری در واحد سطح با استفاده از امکانات کم می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان بیان داشت: جلگه بهرمان گرچه در دوران کم آبی برای رفع نیاز پسته کاری های گسترده قبلی خود قرار دارد، اما با داشتن منابع بالقوه طبیعی یکی از همین مناطقی  است که می تواند با مدیریت و تسهیلات لازم و با باز کردن دریچه های نو در زمینه های متعدد کشاورزی و دامداری نشان دهد که هنوز انتخاب نسل های گذشته خود برای زیستن در این منطقه انتخابی درست و زمینه ساز رفع نیازهای تغذیه ای کشور باشد.

برچسب ها:
رفسنجانف روراستیريال اقتصاد، مقاومتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :