بعد از سه سال چند برابر به مشکلات مردم اضافه شده است

  • شناسه خبر: 24865
بعد از سه سال چند برابر به مشکلات مردم اضافه شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: بعد از سه سال مشکلات مردم حل نشده، بلکه چند برابر به آن اضافه شده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: بعد از سه سال مشکلات مردم حل نشده، بلکه چند برابر به آن اضافه شده است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های امروز نماز جمعه رفسنجان با تسلیت شهادت صادق آل محمد(ص) افزود: زمانی که تبلیغات ریاست جمهوری بود رئیس جمهور امروز ما کلیدی نشان مردم داد و اعلام کرد حل مشکل شما به دست بنده است، اما بعد از سه سال مشکل مردم حل نشد بلکه چند برابر به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: این مشکلات را نباید گردن رهبر و روحانیت انداخت، عدم توانانی در مدیریت است، اگر مدیر بودید در کارنامه نظام درخشش ایجاد می کردید.

امام جمعه رفسنجان با اذعان بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از به روز ترین نظام های دنیاست، تصریح کرد: تمام کارشناسان دنیا مقام معظم رهبری را هوشمندترین و بهترین رهبر دنیا می دانند و همه باید در خط ایشان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی می خواهند جامعه را حزبی کنند، افزود: این کار غلطی است و ما با آن برخورد مقابله می کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به موضوع فیش های حقوقی نجومی خاطر نشان کرد: اول گفتند ۹۵۰ مورد، بعد گفتند ۳۰ یا ۴۰ مورد، اما بعد از دستگیری چند نفر می گویند تمام شد و مسأله ای نبود، این حقوق های چند ده میلیونی که افراد می گیرند بر چه مبنا و اعتباری بوده، چرا دولت، مجلس، دیوان محاسبات، بازرسی و …فعال عمل نمی کنند، باید به وظایف قانونی و شرعی عمل شود.

وی تأکید کرد: یکی از مطالبات به حق مردم تعیین تکلیف شدن موضوع فیش های حقوقی نجومی است.

رمضانی پور از هزینه های بالای جاری دولت یاد کرد و گفت: مجلس لایحه بودجه را مرتب برای هزینه های جاری مصوب می کند که قطعا خواسته ملت اینگونه نیست.

وی همچنین به  افشای اسناد محرمانه هسته ای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: از مسؤولان دیپلماسی باید بپرسیم چگونه اطلاعات محرمانه ما درز پیدا کرده، کشور ما را از دست ندهید و نگذارید بیگانگان بر ما سلطه یابند، کارهای هسته ای را تعطیل کردید، دانش هسته ای ما را از بین نبرید.

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان با آن همه خدمت اما آبروی نظام را برد، اگر می خواهید دولت قبل را تخریب کنید به مردم توهین نکنید، اینکه بگویید زنان در دولت قبل روی زمین زایمان می کردند والله حرف بیجایی است، یعنی کشور ما اینقدر فقیر بود و از آفریقایی ها هم بدتر بودیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها روز حقوق بشر اسلامی، سالرزو شهادت شیخ فضل الله نوری، رحلت آیت الله مشکینی و شهادت شهید حسینی رهبر شیعیان پاکستان را گرامی داشت.

رمضانی پور ابراز داشت: امام صادق(ع) علمای شیعه را مرزبانان مرزهای اعتقادی دانستند و فرمودند« ابلیس از همین مرزها وارد می شود».

وی ادامه داد: باید بر اعتماد به روحانیت در جامعه افزوده شود، برخی از طریق نشریات و رسانه ها تخریب هایی انجام می دهند، افراد منافقی هستند که با چهره اسلامی می خواهند چهره تابناک روحانیت را از بین ببرند اما بدانند مردم بصیرت دارند و پشت سر روحانیت نماز خود را اقتدا می کنند که این نشان از برجستگی روحانیت دارد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سه سال، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :