شناسایی چالش ها و موانع توسعه کشاورزی شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 24987
شناسایی چالش ها و موانع توسعه کشاورزی شهرستان رفسنجان

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: شناسایی چالش ها و موانع توسعه کشاورزی شهرستان رفسنجان در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: شناسایی چالش هاو موانع توسعه کشاورزی شهرستان رفسنجان درکمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش”روراستی” حسین رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان افزود: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در رابطه با همایش رفسنجان، تدبیر و تلاش توسعه با مسئولیت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان رفسنجان تشکیل گردیده و به طور مرتب تشکیل جلسه می دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان مسئولیت کمیسیون آب و کشاورزی را در این همایش ارائه راه حل های عملی در خصوص مصرف بهینه و کاهش مصرف آب و جلو گیری از بیلان منفی آبهای زیر زمینی دانست و افزود: در این راستا با توجه به اینکه محور همایش رفسنجان، تدبیر و تلاش توسعه،  بخش کشاورزی شهرستان رفسنجان است، کمیسیون  با هماهنگی با سایر کمیسیون ها، مجموعه دولتی، بخش خصوصی شهرستان و کارشناسان صاحب نظر کشوری ، در جهت افزایش بهره وری باکاهش هدر رفت نهاده ها و یافتن راههایی برای حل مشکلات می باشد.

وی مباحث مهم مطرح شده در این کمیسیون را شناسایی چالش ها و موانع توسعه کشاورزی بیان کرد و ادامه داد: شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان، شناسایی اولویت های توسعه پایدار و متوازن شهرستان در حوزه فعالیت های کشاورزی و شناسایی نخبگان شهرستان رفسنجان از دیگر برنامه های این کمیسیون می باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شناسایی، چالش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :