خوی اشرافی گری مدیران ارشد نظام و سوار شدن خودروهای لوکس خارجی و فراموشی فقرا و محرومان

  • شناسه خبر: 25023
خوی اشرافی گری مدیران ارشد نظام و سوار شدن خودروهای لوکس خارجی و فراموشی فقرا و محرومان

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی سران نظام خوی اشرافی گری دارند و خودروهای لوکس خارجی سوار می شوند، اگر این خوی به پایین دستی ها هم سرایت کند فقرا و محرومان جامعه به فراموشی سپرده می شوند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه ۱۵ مردادماه اظهار کرد: برخی مدیران و سران نظام خوی اشرافی گری دارند و خودروهای لوکس خارجی سوار می شوند که این کار هم بی توجهی به تولیدات داخل است و هم اگر این خوی به پایین دستی ها سرایت کند محرومان و فقرای جامعه به فراموشی سپرده می شوند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور از عزت آوری برجام می گوید، در حالی که این خواب پریشانی است که خارجی ها برای ما عزت بیاورند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: سرمایه گذاری های خارجی هیچ رونقی برای کشور ایجاد نمی کند و علاج مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند« هزاران صنایع کوچک و متوسط در کشور وجود دارد که باید راه بیفتند و به آنها توجه شود.

رمضانی پور افزود: رهبر انقلاب همچنین فرمودند« در مذاکرات تنها منفعتی که دیدیم این بود که فهمیدیم مذاکره با آمریکا هیچ سودی ندارد و آمریکایی ها بد عهد هستند».

وی اذعان کرد: برجام هیچ سود و منفعتی برای ما نداشت و هیچ تأثیری در زندگی مردم هم ایجاد نکرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه ها یادشهید محمود صاروی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی ادامه داد: رسانه نقش تربیتی در جامعه دارد و اصحاب رسانه باید خطوط قرمز نظام و جامعه را رعایت کنند، با پرهیز از دروغ و بزرگنمایی و داشتن انصاف انتقاد کنند نه انتقام بگیرند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: برخی رسانه ها به یاوه گویی و یاوه سرایی عادت کردند.

وی همچنین پوشش و حجاب را سبب پیشگیری از افتادن به دام آلودگی ها دانست و بی حجابی و بدحجابی را علاوه بر فساد فردی سبب ایجاد فساد اجتماعی خواند.

رمضانی پور عنوان کرد: چرا سخنگوی دولت باید اعلام کند حقوق مدیران سیاسی و اجرایی تا ۱۰ میلیون تومان و حقوق اقتصادی ها تا ۱۹ میلیون میلیون بر چه اساس این میزان حقوق را از بیت المال برای خو تعیین می کنید مردم که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و مشروعیت کار شما توسط مردم انجام می شوند راضی نیستند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، نظام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :