خبرنگاران مشاوران امین مدیران و دیدگان بیدار جامعه هستند

  • شناسه خبر: 25057
خبرنگاران مشاوران امین مدیران و دیدگان بیدار جامعه هستند

در آستانه روز خبرنگار، امام جمعه کشکوئیه با صدور پیامی خبرنگاران را مشاوران امین و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا دانست.

در آستانه روز خبرنگار، امام جمعه کشکوئیه با صدور پیامی خبرنگاران را مشاوران امین و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والادانست.

به گزارش”روراستی” در آستانه روز خبرنگار حجت الاسلام محمد محرابی زاده طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام حجه الاسلام محرابی زاده به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن  و القلم و ما یسطرون
دستیابی به توسعه و تحکیم بنیان های اجتماعی در دنیای پیچیده امروز که در سیطره فناوری های ارتباطی قرار گرفته است، تنها در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسؤولانه آحاد عمومی امکان پذیر است.
خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات به هنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت ها به مردم را برعهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا هستند.
این تلاشگران خبر و اطلاع رسانی که دل در گرو دستاوردهای بزرگ نظام و حفظ ارزشها  دارند،  که خون بهای هزاران شهید، جانباز ، آزاده و رزمنده  است ، تنها به نقل و روایت رویدادها نمی پردازند بلکه با عشق به مردم و تلاش های حرفه ای، واقعیت ها و ظرفیت ها را معرفی و با ناراستی ها به مبارزه ها بر می خیزند.
به واقع می توان خبرنگاران مسؤولیت شناس را که با شجاعت قابل تحسین قدم در این مسیر حساس نهاده اند، مشاوران امین و ناصحان مشفق مدیران ارشد، مجریان و دیگر فعالان و کنشگران عرصه اجتماع دانست.
از این رو شایسته است با حمایت و پشتیبانی ، شرایطی فراهم آورد تا این عزیزان با امید و پویایی در رسیدن به افق توسعه و آبادانی  گام نهند .
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم  ، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر تمامی رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری استان کرمان تبریک می گویم و توفیق روز افزون این دیده بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

۲۲۵۵۱۲۵۷۲_۵۵۴۰۴

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خبرنگار، مشاوران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :