۵۱۲ تخت فعال در مراکز درمانی رفسنجان

  • شناسه خبر: 25166
۵۱۲ تخت فعال در مراکز درمانی رفسنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ۵۱۲ تخت فعال در بیمارستان ها و زایشگاه رفسنجان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ۵۱۲ تخت فعال در بیمارستان ها و زایشگاه رفسنجان وجود دارد.

به گزارش”روراستی” اسماعیلی ندیمی امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان رفسنجان افزود: دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان در سال ۷۰ به عنوان دانشگاه مستقل تأسیس شد و بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) با ۳۱ هزار مترمربع زیربنا و ظرفیت ۳۰۰ تخت و بیمارستان مرادی با ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث شدند و در مجموع در مراکز درمانی ۵۱۲ تخت فعال داریم.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان تصریح کرد: طرح تحول سلامت اردیبهشت‌ماه ۹۳ در کشور کلید خورد و هدف اصلی این طرح افزایش کیفیت خدمات و کاهش پرداختی از جیب مردم بود.

وی بیان داشت: اهداف دیگر این طرح حمایت اقشار آسیب‌پذیر و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ارتقای خدمات در درمانگاه‌های سرپایی و اینکه مردم برای خرید لوازم و تجهیزات پزشکی نباید به بیرون از بیمارستان مراجعه کنند، است.

اسماعیلی‌ندیمی هتلینگ بیمارستان‌ها را یادآور شد و گفت: در تمام رشته‌ها متخصص بالینی مقیم در درمانگاه‌ها داریم.

وی یادآور شد: بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) رفسنجان از رتبه‌های برتر هتلینگ در کشور شناخته شده است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۴، ۵۷۱ هزار و ۸۶۹ مراجعه‌ کننده به مراکز درمانی داشتیم و بیش از ۵۸ هزار و ۷۰۰ نفر در بخش‌های بیمارستان‌ها و زایشگاه رفسنجان بستری شدند.

وی خدمات دندانپزشکی در طرح تحول نظام سلامت را از دیگر نکات مثبت در این طرح دانست و تصریح کرد: بخش دیگری که در این طرح ارزشمند بوده بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای است و ۱۱ میلیون‌ نفر در کشور بیمه سلامت شدند.

اسماعیلی‌ندیمی خاطرنشان کرد: ۵۴ هزار متر مربع پروژه در دست ساخت داریم و بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام‌حسین(ع) در آینده بهره‌برداری می‌شود.

۱۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تخت، مجموع
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :