تجلیل از قاریان و برگزار کنندگان جمع خوانی قرآن در ماه رمضان

  • شناسه خبر: 25224
تجلیل از قاریان و برگزار کنندگان جمع خوانی قرآن در ماه رمضان

طی مراسمی از قاریان و برگزارکنندگان آیین جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش”روراستی” شامگاه چهارشنبه طی مراسمی با حضور امام جمعه و مسؤولان، از قاریان و برگزار کنندگان آیین جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که صبح ها در مسجد جامع برگزار می شد، تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در این مراسم افزود: جلسات قرآن فضا و فرصت معنوی است که بتوانیم به خدا نزدیک‌تر شویم. یکی از نمونه‌های عینی و عملی همدلی و همزبانی در شهرستان رفسنجان همین ظرفیتی است که در ماه رمضان ایجاد شده و در سه سال اخیر جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع برگزار شده است.

وی تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته از نظر قرائت و جمعیت و توجه وضعیت بهتر بود و با توجه به اینکه پخش تلویزیونی هم نداشتیم، اما جمعیت خوبی حضور داشت و کودکان و نوجوان هم بیش از یک‌‌هزار و ۵۰۰ نفر در جمع حاضر می‌شدند.

وی ادامه داد: زمانی که مساجد، هیئت‌ امناها و مسؤولان با هم باشند، کار زیبا و خوبی انجام می‌شود و مردم هم آن را قبول دارند و حالت اغنای معنوی ایجاد شده است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه شیرینی و لذت قرائت قرآن در صبح‌های قرآن همراه ما است، بیان کرد: این نوع کارها باید در شهر بیشتر تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کارهای اقتصادی وسرمایه‌گذاری که در شهرستان قرار است، صورت گیرد، جزو عبادت‌هاست.

رمضانی پور گفت: امروز معیشت جدای از عبادت نیست و در روایات هم به معیشت اهمیت زیادی داده شده که اگر به معیشت رسیدگی نشود، مردم نمی‌توانند به عبادت و معنویت روی آورند، لذا باید در این زمینه هم تعامل داشته باشیم.

۲۲۵۵۲۰۰۸۶_۶۵۹۹۹

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تجلیل، قاریان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :