جوانان فریب شرکت های هرمی که سر دسته شان یهودیان هستند را نخورند

  • شناسه خبر: 25244
جوانان فریب شرکت های هرمی که سر دسته شان یهودیان هستند را نخورند

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: جوانان برای کسب روزی از ورود به شرکت‌های هرمی که سردسته شان یهودی‌ها هستند پرهیز کنند، شرکت‌های هرمی مردم را اغفال می‌کنند و سرمایه‌های آنها را به جیب می‌زنند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان ولادت با سعادت امام رئوف امام رضا (ع) را تبریک گفت و اافزود: امام رضا (ع) که سبک زندگی را برای ما ترسیم می‌کند درس خوب و سالم زندگی کردن را از ایشان بیاموزیم و معرفت نسبت به این امام همام را در وجودمان نهادینه سازیم.

وی به میانجی‌گری در امر ازدواج و به صلح و رفع اختلافات و تکریم گفتارهای اهل بیت (ع) در خانواده اشاره کرد و گفت: اگر این امور را در زندگی انجام دهیم آمار طلاق کاهش می‌یابد و عامل اصلی جلوگیری از طلاق را گذشت زن و مرد دانست که بسیار تأثیر گذار است.

امام جمعه رفسنجان به فرمایشات اخیر امام خامنه‌ای در دیدار با وزیر و معاونان وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه وزارت اطلاعات است، لذا دولت جمهوری اسلامی با انعقاد قراردادهای نفتی، منتظر خسارت‌های آینده از این ناحیه باشد که این قراردادها می‌تواند حداقل ۱۰ خسارت بر پیکره نظام وارد سازد.

رمضانی‌پور عنوان کرد: ما می‌خواهیم فرآورده‌های نفتی را صادر کنیم نه نفت را، چرا وزیر نفت دل خوش به فروش بشکه‌های نفت باشد، اینها سرمایه ایران هستند فروش حاصل از نفت باید صرف زیرساخت‌ها شود نه صرف هزینه‌های جاری.

خطیب جمعه رفسنجان ادامه داد: دولت باید درآمدها را جذب و از آنها خرج هزینه‌های جاری کند نه از درآمد نفت.

وی به ساده زیستی کارگزاران نظام و مسئولان اشاره کرد و گفت: اسلام با برخورداری افراد از زندگی نسبتا روبه راه مخالف نیست، اما اشخاصی که از بیت‌المال درآمد کذایی و نامشروع به دست می‌آورند برای نظام جمهوری اسلامی مفسد و مضر هستند.

امام جمعه رفسنجان گفت: در خصوص قراردادهای نفتی مسئولان پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا دولت در آینده متضرر نشود.

وی همچنین در حوزه سلامت و درمان گفت: بیمه سلامت در رفسنجان بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را رفع کرده به طوری که در سال ۹۴ بیش از ۳۶ میلیارد تومان برای درمان و بیمه بیماران از سوی دولت پرداخت شده است.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: اما در این حوزه برخی پزشکان هستند که به درآمدهای ۲۰۰ میلیونی هم قانع نیستند، از دیگر مشکلات در این شهرستان این است که برخی پزشکان برای دردهای ساده، بیمار را چند روز بستری می‌کنند و یا پس از ترخیص بیمار را برای انجام آزمایشات مختلف می‌فرستند که هم شخص بیمار و هم دولت متحمل هزینه‌های بالایی می‌شود.

وی از اقدام خوب صنف تولید کنندگان پوشاک در کشور تشکر کرد که پوشش نامناسب و لباس‌های نامناسب را دیگر تولید و عرضه نمی‌کند.

وی به موضوع شرکت‌های هرمی در رفسنجان اشاره کرد و گفت: جوانان برای کسب روزی از ورود به این شرکت‌های هرمی که سردسته شان یهودی‌ها هستند پرهیز کنند، شرکت‌های هرمی مردم را اغفال می‌کنند و سرمایه‌های آنها را به جیب می‌زنند.

امام جمعه رفسنجان همچنین توجه به صنایع کوچک و متوسط را از اولویت‌ها دانست و گفت: به تولیدات خانگی و محلی توجه شود.

رمضانی‌پور به برخی مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: بازگشت نخستین گروه از آزادگان در ۲۶ مرداد ماه به میهن اسلامی را تبریک می‌گوییم، مقاومت‌ها و رشادت‌های آنها که در لباس اسارت از خود نشان دادند و بعد از آزادی از آن اسارت نیز در جامعه مفید بودند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فریب، شرکت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :