برخورد با متصرفان در مناطق گردشگری رفسنجان

  • شناسه خبر: 25338
برخورد با متصرفان در مناطق گردشگری رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: با متصرفان و سودجویان اطراف مناطق گردشگری این شهرستان برخورد می‌شود.

به گزارش”روراستی” فرماندار رفسنجان در  بازدید از منطقه نمونه گردشگری اودرج رفسنجان در جمع خبرنگاران افزود: منطقه نمونه گردشگری اودرج یکی از مناطقی است که در حال راه اندازی ایجاد و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار  است و امکانات رفاهی هم برای مردم رفسنجان و هم مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند فراهم شده است.

ملانوری تصریح کرد: با ایجاد این طرح برای زمین‌های اطراف ارزش‌افزوده ایجاد شده و از طرفی سودجویان نیز برای تصرف زمین‌ها ورود می‌کنند که دولت با متصرفانی که در تپه‌ها، کوه‌های اطراف و حاشیه رودخانه ساخت و ساز غیر مجاز انجام دهند مقابله کرده و نمی‌گذارد منطقه آلوده شود و جذابیت دهکده تاریخی در حاشیه قرار گیرد.

۲۲۵۵۱۲۹۱۳_۸۰۲۰۶

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه طرح‌های گردشگری سبب ایجاد ایستگاه گردشگری در منطقه می‌شود، افزود: نه‌تنها نفعش به روستا می‌رسد بلکه منفعت آن به تمام استان خواهد رسید.

وی اذعان داشت: به‌دنبال ایجاد کریدور گردشگری بین شهرستان‌های رفسنجان، انار و شهربابک هستیم به‌طور مثال گردشگری که به میمند سفر می‌کند از آثار انار، نوق، کشکوئیه و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی رفسنجان نیز دیدن می‌کند.

۲۲۵۵۱۴۷۲۵_۷۹۸۸۴

ملانوری گفت: مسیری که گردشگر برای دسترسی به منطقه گردشگری طی می‌کند نیاز به خدمات دارد و این خدمات باید ایجاد شود و البته در این راستا هم زمینه برای ورود سودجویان فراهم است که با آنها نیز برخورد می‌شود.

۲۲۵۵۲۲۷۹۲_۸۰۴۵۴۲۲۵۵۱۶۷۵۲_۸۰۱۷۸۲۲۵۵۲۰۴۴۰_۷۹۱۴۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، برخورد، متصرفان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :