برخی مدیران در پوشاندن خطاها و توجیه گری مهارت دارند

  • شناسه خبر: 25395
برخی مدیران در پوشاندن خطاها و توجیه گری مهارت دارند

امام جمعه رفسنجان گفت: قدرت توجیه گری در برخی مجموعه های دولتی زیاد است و برای پوشاندن خطاهایشان مهارت دارند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان افزود: هر دولتی که اولویت ها را رها کند سقوط میکند، امام علی(ع) ضایل کردن اصول، پرداختن به کارهای فرعی، به کارگیری افراد دون صفت و عقب راندن افراد نخبه را عامل انحطاط و سقوط دولت ها دانستند.

وی بیان کرد: برخی افراد فردی را سرمایه نظام می دانند در حالیکه این شخص با این حقوق نجومی چه سرمایه ای برای نظام است؟ این فرد از اول هم شایستگی  نداشته و ذخیره ای برای نظام نبوده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در دولت اعلام می شود تورم مهار شده  و رکود نیست، البته فردی که حقوق نجومی می گیرد رکود ندارد، آمار و ارقام به درد جامعه نمی خورد جیب و سفره های مردم و جوانی که می خواهد ازدواج کند و نمی تواند، آمار هستند.

وی ادامه داد: مردم در بحث درمان هزینه می پردازند و ما نیز می گوییم از بیمارستان دولتی استفاده شود، اما جان مردم قیمت دارد خطاهای پزشکی و پرستاری مردم را به کام مرگ می فرستد و مسؤولان امر باید قاطعانه برخوردکنند و خون مردم را گردن نگیرند.

رمضانی پور گفت: قدرت توجیه گری برخی مجموعه های دولتی خیلی زیاد است و برای پوشاندن برخی خطاها مهارت دارند، ما حرفی نمی زنیم افراد خاطی خوششان بیاید، در خارج از کشور با اینکه مسلمان هم نیستند اما در خطاها برای هر مقامی که می خواهد باشد ملاحظه ای ندارند.

وی با اشاره به برجام و اینکه دولت می گوید برجام موفق بود و عزت ملی به وجود آورد اذعان کرد: ما که عزتی ندیدیم، آنچه رهبرمان می گوید قبول داریم.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین بیان کرد: اراده جدی و اقتدار عملی در اقتصاد مقاومتی از دولت نمی بینیم و شعار می دهند که کارهایی شده است.

وی با بیان اینکه مزاحمت های سرمایه گذاری باید رفع شود، تصریح کرد: برخی وزارتخانه ها مزاحمت ایجاد می کنند و نه گفتن را راحت تر می دانند، از استاندار می خواهیم اگر می خواهد استان پویا باشد موانع را بردارند، همان طور که اگر مردم پول برق و گاز و ..نمی پردازند مأمور می فرستند، برای دادن امتیازات هم اقدام کنند.

وی متذکر شد: جرایم مالیاتی طبق گفته مدیرکل امرو مالیاتی برای کسانی که تا پایان شهریور اصل مالیات را تعیین تکلیف کنند، بخشیده می شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیران، خطاها
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :