افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه با ۳۱ میلیارد در رفسنجان/کلنگ زنی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان در هفته دولت

  • شناسه خبر: 25434
افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه با ۳۱ میلیارد در رفسنجان/کلنگ زنی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان در هفته دولت

فرماندار رفسنجان گفت: در هفته دولت کلنگ احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی زده می شود.

فرماندار رفسنجان گفت: در هفته دولت کلنگ احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی زده می شود.

به گزارش”روراستی” فرماندار رفسنجان عصر امروز در جلسه خبری پیرامون هفته دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریور برگزار و شعار امسال هفته دولت “دولت شیشه ای، شفافیتی برای امید” است.

وی ادامه داد: در این هفته ۹۲ پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که ۸۱ پروژه افتتاح و ۱۱ پروژه کلنگ زنی می شود و اعتبار این پروژه ها بیش از ۳۱ میلیاردتومان است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: کلنگ احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان در جوار کلانتری ۱۳ بلوار خلیج فارس به زمین زده می شود که با همت خیّر آقای ابراهیمی احداث می شود.

وی دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و اجرای برنامه های ورزشی را از دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد.

وی در ادامه با اذعان بر اینکه در حوزه برجام اثرات آن را در جامعه می بینیم، خاطر نشان کرد: برجام باغ میوه ای است که انواع نیازهای ما در آن غرس شده و باید تلاش کنیم با برنامه های خود نهالهای برجام را به ثمر برسانیم.

ملانوری گفت: بدعهد بودن آمریکا که بر سر زبان ها است نتیجه برجام است.

وی از خدمات دیگر دولت  به خدمات آن در حوزه سلامت اشاره کرد و عنوان کرد: در طرح تحول نظام سلامت ۳۰ هزار نفر در رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند.

فرماندار رفسنجان در ادامه این جلسه به همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه اشاره کرد و افزود: این همایش از ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه برگزار و در آن جشنواره بازی های بومی محلی کشور، نمایشگاه توانمندی های رفسنجان، ثبت ملی پسته، شو اسب و همایش تخصصی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: همایش مذکور با هدف معرفی وضعیت فعلی شهرستان در تمام زمینه ها برگزار می شود که ۲۰۰ نفر از رفسنجانی های داخل کشور و خارج از کشور در این همایش دعوت شده اند و از بیانیه ای که روز پاپانی همایش صادر می شود در تدوین سند توسعه رفسنجان استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه ۲۹ شهریور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر برگزار می شود.

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، هفته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    تا ما باشیم دیگه رای ندیم

    شهروند رفسنجان

    اثرات برجام بر قیمت پسته چی بود؟؟؟

    محسن

    اثرات برجام بر بازار پسته چی بود؟؟؟

    لبیک یا خامنه ای

    لطفا از اثرات دیگر برجام در زندگی واقعی مردم هم بفرمایییدآخه قرار بود آب خوردن مردم هم با برجام حل بشه ....حالا خوب است که رهبری معظم انقلاب همواره قبل از برجام به بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اشاره می کردند مسئولان ما آنزمان گوش نداشتند بشنوند و فقط با برجام پی به بدعهدی آمریکا برده اند البته هنوز عده ای این بدعهدی را قبول ندارند یا شاید اثرات برجام را قبول ندارند....